توضیحات مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص حضور نیروهای بسیج در کارخانجات صنایع غذایی

مواد غذایی> اقتصادغذا - مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص حضور بسیجیان و بسیجیان اصناف در کارخانجات صنایع غذایی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حوزه بازرسی و نظارت با کمبود نیرو مواجه بودیم و برای این منظور برای نظارت و بازرسی از بسیجیان و بسیجیان اصناف استفاده کردیم.

وی افزود: پس از این مهم سردرگمی وجود داشت و دولت تصمیم گرفت آخرین قیمت فروش کارخانجات را ۳۱ اردیبهشت‌ماه در نظر بگیرد و برای این امر تعدادی بازرس را در کارخانجات برای «اصلاح درج قیمت» مستقر کردیم.

امرالهی خاطرنشان کرد: بر اساس مأموریت‌های ستاد تنظیم بازار که به وزارت جهاد کشاورزی محول شده و مجری آن نیز دفتر نظارت و بازرسی است؛ استقرار تیم‌های دونفره بازرسی در برخی از کارخانه جات قسمتی از مصوبه ستاد تنظیم بازار و کالاهای اساسی بوده است.

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی متذکر شد: این مهم به جهت نظارت از حلقه‌های تأمین و تولید بوده و در راستای حمایت از کارخانجاتی  که به صورت جهادی فعالیت می‌کنند و همچنین حمایت از مصرف‌کنندگان و نظارت دقیق‌تر؛ بازرسین جهاد کشاورزی را در برخی از کارخانجات مستقر کرده‌ایم.

کد خبر 53299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =