ساختار جهادکشاورزی در قطب تولید خرمای ایران گسترش یافت

کرمان-ایرنا- سرپرست اداره کل جهاد کشاورزی استان کرمان از افتتاح مرکز جهاد کشاورزی در شهر بروات شهرستان بم خبر داد و افزود: با ایجاد این مراکز ارایه خدمات به کشاورزان بهتر و مطلوب تر می شود.

به گزارش ایرنا علی باقری روز دوشنبه در آیین افتتاح مرکز جهاد کشاورزی بروات اظهارداشت: بروات از قطب های مهم کشاورزی است که وسعت باغات این منطقه زیاد است.

سرپرست اداره کل جهاد کشاورزی استان کرمان ادامه داد: با توجه به حساسیت ، شرایط اقلیمی و آفات نوظهور و همچنین به دلیل ارایه خدمات بهتر به کشاورزان ایجاد مرکز جهاد کشاورزی در این منطقه از اولویت های این سازمان بود.

وی ضمن تاکید به کشاورزان برای برخورد با آفت خطرناک نخلستان‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع آفت سوسک سرخرطومی حنایی کشاورزان پایش باغات خود را رصد کنند.

باقری تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی قرار گرفتن در کنار کشاورزان است تا دسترسی آنان به این اداره راحت تر و خدمات مطلوب تر ارائه داده شود .

سرپرست اداره کل جهاد کشاورزی استان کرمان اضافه کرد: با توجه به قول وزیر، مسایل اداری و پست های این مرکز به زودی حل می‌شود .

باقری با اشاره به اینکه جهادکشاورزی بم با گذشت ۲۰ سال هنوز در کانکس مستقر است گفت: متاسفانه این ساختمان در طول سالیان متمادی مغفول مانده و پیگیریم تا از طریق مولدسازی بتوانیم بودجه اعتباری برای ساختمان این اداره تخصیص یابد.

به گزارش ایرنا جهادکشاورزی بم با گذشت ۲۰ سال از زلزله این شهر در کانکس مستقر بود که اینک به صورت امانی در ساختمان آب و فاضلاب روستایی مستقر شده و خدمات ارایه می دهد.
مرکز جهاد کشاورزی بروات با حضور مشاور وزیر دکتر فاطمه زارعان و جمعی از مسئولان محلی و کشاورزان شهرستان بم افتتاح شد .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha