۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۰۱
کد خبر: 82374470
T T
۰ نفر
6 كشور خارجی به نمایشگاه بین المللی ماشین های كشاورزی تهران می آیند

تهران- ایرنا- نخستین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات كشاورزی، سیستم های آبیاری و صنایع وابسته (Agritech 2017) با حضور برندهای مطرح اسپانیا، تركیه، یونان، ایتالیا، آلمان و چین از هفدهم دی ماه در تهران آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، نخستین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات كشاورزی، سیستم های آبیاری و صنایع وابسته از هفدهم تا بیستم دی ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
هدف از برگزاری این نمایشگاه ورود فناوری های روز دنیا در صنعت كشاورزی و استفاده مناسب از آب در این بخش است.
در این نمایشگاه بیش از 100 شركت فعال داخلی و خارجی دارای برند معتبر حضور دارند.
معاون وزارت جهاد كشاورزی چهاردهم دی ماه در یك نشست خبری درباره تركیب این شركت ها اعلام كرده بود در این نمایشگاه 93 شركت داخلی و هشت شركت خارجی از اسپانیا، تركیه، یونان، ایتالیا، آلمان و چین حضور می یابند.
این شركت ها آخرین توانایی و دانش خود را در زمینه ماشین های كشاورزی با الگوهای نوین مكانیزاسیون، ماشین های كشت مستقیم (كشاورزی حفاظتی)، ماشین های برداشت (كمباین و تراكتور)، كشنده ها و دنباله بندها، تجهیزات تسطیح زمین، سیستم های آبیاری لوله و اتصالات، تولید نهاده ها شامل بذر، كود، سم و نهال، انواع كودپاش ها، سمپاش ها و علفكش های ارگانیك، ماشین های راهسازی، لوازم و اتصالات و تجهیزات آبیاری، تولید لوله های یو.پی.وی.سی (UPVC)، دستگاه های بوجاری غلات و حبوبات، انواع بالابر و كودهای آلی در معرض دید علاقه مندان و كارشناسان صنعت كشاورزی قرار می دهند.
از برنامه های جنبی این نمایشگاه، تشكیل «میز مذاكرات تجاری» با هدف تبادل تجربیات برای ورود فناوری های روز دنیا در صنعت كشاورزی و بهره وری آب به ایران، فراهم سازی مذاكره رو در رو برای توسعه همكاری های تجاری و امضای قرارداد شركت های داخلی با هیات های تجاری میهمان است.
اقتصام**9186**1961** خبرنگار: هما همت خواه** انتشاردهنده: مریم مسعود

آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان در كانال اقتصادی ایرنا در تلگرام:
@IRNAeco
https://telegram.me/irnaeco
۰ نفر