۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۷
کد خبر: 81683049
T T
۰ نفر
شبكه بهداشت ديلم رتبه اول شاخص هاي بهداشتي استاني را كسب كرد

گناوه-ايرنا- رييس شبكه بهداشت ودرمان ديلم گفت: اين شبكه با تلاش صادقانه تيم مديريتي و كاركنان آن موفق به كسب رتبه اول استاني در دستيابي به اهداف شاخص هاي بهداشتي در سال 93 شد.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي اين شبكه، عبدالحسين ناصري سه شنبه در جلسه ستاد شبكه بهداشت افزود: كسب اين موفقيت بر اساس معيار و ملاك هاي تعيين شده و پس از بررسي هاي انجام شده ازسوي حوزه معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي بوشهر بدست آمده است.

وي، دستيابي به اهداف شاخص هاي بهداشتي، پايش هاي انجام شده از طرف استان ،استاندارد سازي واحدهاي محيطي و ساير شاخص هاي مد نظر را از معيارهاي درنظر گرفته شده عنوان كرد و گفت: شهرستان ديلم با دوهزار و 236 امتياز از مجموع دوهزار و 660 امتياز عنوان مقام نخست را در بين ساير شهرستانهاي استان بوشهر كسب كرد.

ناصري با قدرداني از اعضاي ستاد وسرپرستان مراكز براي كسب اين موفقيت ، افزود: كسب اين رتبه مسووليت و وظيفه ما را در جهت حفظ و بهبود شاخص هاي بهداشتي سنگين تر خواهد كرد.

رييس شبكه بهداشت ودرمان ديلم گفت: هرچه بتوانيم سطح كيفي شاخص هاي بهداشتي از جمله شاخص هاي بهداشت محيط ، سلامت مادران ،سلامت خانواده ، تغذيه، بهداشت روان و بيماريها را بهبود ببخشيم ، گام هاي ارزشمندي در راه حفظ سلامت و امنيت بهداشتي جامعه خود برداشته ايم.

شهرستان ديلم با بيش از 32 هزارنفر جمعيت در شمال استان بوشهر قراردارد.ك/1

6164/1656

سرخط اخبار استان‌ها