۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85418411
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کالاهای اساسی شب عید خمین به میزان کافی تامین شد

۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85418411
کالاهای اساسی شب عید خمین به میزان کافی تامین شد

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز  شب عید به میزاح کافی در شهرستان تامین شده است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، حمید کمانکش روز پنجشنبه در نشست شورای اداری خمین با تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو، افزود: ادارات جهاد کشاورزی، صمت و اتاق اصناف پایش‌های بهداشتی و پایش نانوایی‌های فعال در تعطیلات نوروز را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: تسریع دستگاه‌های متولی در اصلاح و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر و آماده سازی شهر برای نوروز ضروری است.

فرماندار خمین اظهار کرد: خودمحافظتی و خودمراقبتی ادارات در تعطیلات نوروز مورد توجه مدیران قرار گیرد و از فضای مجازی برای دورکاری استفاده شود.

کمانکش بیان کرد: تدارات خدمات رسان به طور ویژه به خدمت رسانی توجه کنند چراکه در تعطیلات نوروز جمعیت شهرستان ۲ برابر می شود مصرف آب افزایش پیدا می کند.

وی با تاکید بر بودجه بندی در سال آینده گفت: دستگاه‌ها درصد تحقق تخصیص اعتبارات مصوب را مورد بررسی قرار دهند و ادامه تخصیص را پیگیری کنند و اولویت بندی پروژه‌ها برای سال آینده در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار خمین با تقدیر از عملکرد ادارات شهرستان در سال جاری گفت: اقدامات بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی در سال جاری نتیجه تلاش همه مدیران دستگاه های اجرایی است و برنامه های هفته فرهنگی، دهه فجر و برگزاری انتخابات مهمترین رویدادهای امسال در این شهرستان بود.

کمانکش با تقدیر از حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، برگزارکنندگان انتخابات و هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان تاکید کرد: مشارکت مردم در اوج هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی، جنگ شناختی و رسانه ای پیام‌های قابل توجهی دارد که در اتاق های فکر تجزیه و تحلیل خواهد شد.

وی توضیح داد: باتوجه به همجمه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف با هدف کاهش حضور در انتخابات ، پیروز اصلی مردم هستند که برخلاف این هجمه ها حضور گسترده ای در انتخابات داشتند .

فرماندار خمین با تقدیر از دانشکده علوم پزشکی خمین در انتقال بیماران و بخش های مختلف به بیمارستان جدید گفت: رفع نواقص و کیفیت بخشی در بهداشت و درمان مورد توجه این دانشکده قرار گیرد.

فرماندار خمین افزود: فعالیت و عملکرد اصحاب رسانه خمین برای انعکاس و پوشش رویدادهای شهرستان مطلوب و قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمین نیز در این نشست بیان کرد: موضوع جهاد تبیین فقط مباحث سیاسی نیست و در تمام بخش‌ها این جهاد باید مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ پاسدار مهدی نباتی با تقدیر از برگزارکنندگان انتخابات افزود: حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند پیام مهم خدمت به مردم توسط مسئولان را به دنبال دارد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خمین نیز در این نشست با اشاره به فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۲۴ فروردین ماه سال آینده،گفت: به دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان برنامه ریزی‌های ستاد سفر متناسب با ماه مبارک رمضان انجام شده است.

علی مشهدی ادامه داد: فضاسازی شهری انجام شده است و گشت های مشترک با اداره صمت درحال انجام است.

وی افزود: با همکاری دانشکده علوم پزشکی خمین، تعداد پزشکان در تعطیلات نوروز ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

رییس اداره جهاد کشاورزی خمین نیز گفت: با تدابیر اندیشیده شده جوجه ریزی در شهرستان انجام شده و مشکلی در تامین و عرضه گوشت مرغ گرم وجود ندارد و شکر مورد نیاز قنادی‌ها برای پخت شیرینی های مخصوص عید و ماه مبارک رمضان تامین شده است.

احمدرضا جعفری بیان کرد: ۱۲۰ تُن شکر قنادی‌ها، ۲۹ تُن شکر خانواده ، ۳۸ تُن برنج هندی و چهار تُن گوشت منجمد در خمین در حال توزیع است.

وی یادآور شد: آرد مورد نیاز نانوایی‌ها و میوه شب عید شامل سیب و پرتغال نیز تامین شده و توزیع آن از ۲۶ اسفندماه جاری در ۲ غرفه سطح شهر آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، در پایان آخرین شورای اداری خمین در سال جاری سرپرستان معاونت عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری و روسای ادارات منابع طبیعی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای و دامپزشکی شهرستان معرفی شدند.

خمین یکی از شهرهای استان مرکزی است که در جنوبی‌ترین قسمت این استان و در فاصله ۳۲۰ کیلومتری از تهران واقع شده‌ است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha