۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۵
کد خبرنگار: 961
کد خبر: 85430675
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ابلاغ ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای شبکه آبیاری استان اردبیل

اردبیل - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از ابلاغ ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای شبکه آبیاری اراضی کشاورزی این استان خبر داد.

داود شایقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این‌ میزان اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه شبکه آبیاری سبلان و ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر هم برای توسعه شبکه کشاورزی مغان از محل منابع ملی ابلاغ شده است.

وی همچنین با اشاره به تامین‌اعتبار بیمارستان نجف‌زاده اردبیل گفت: این بیمارستان که با پیشرفت قابل قبولی در حال احداث است، در روزهای پایانی سال گذشته از اعتبار ۸۴۰ میلیارد ریالی بهره‌مند شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اضافه کرد: برای توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر نیز ۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

شایقی همچنین گفت: برای تکمیل تالار شهر اردبیل ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت تا این پروژه زیربنایی حوزه فرهنگی و هنری نیز به سرعت تکمیل و راه‌اندازی شود.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع ۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از ۹۲ پروژه استانی در روزهای پایانی سال اختصاص یافت و با این منابع شاهد تحول خوبی در این پروژه ها خواهیم بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اضافه کرد: این طرح‌ها عمدتاً در بخش زیرساخت شهرک‌های صنعتی، تکمیل سالن‌های ورزشی، واحدهای آموزشی نیمه‌تمام، طرح‌های صنعتی و تولیدی با اشتغال بالا و طرح‌های آبرسانی به روستاها و مناطق عشایری است.

وی اظهارامیدواری کرد؛ با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تعداد زیادی از طرح‌های پیشران توسعه اردبیل در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم به سرانجام برسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha