اتحاد فروشگاه رفاه با تأمین کنندگان برتر برای خدمت‌رسانی هوشمند / قدردانی مدیر عامل فروشگاه‌ رفاه از مدیران صنایع غذایی

اقتصاد غذا - دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با حضور در جمع خبرنگاران از طرح‌های نوین خدمت‌رسانی این بنگاه اقتصادی خصوصی به مردم شریف ایران سخن گفت‌.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا«فودپرس»، نمازی در پاسخ به چگونگی اجرای طرح فجر تا فطر در فروشگاه رفاه عنوان کرد: این طرح از همان روز اول در شعبات منتخب و بعد در تمامی شعبات فروشگاه رفاه در سراسر ایران برگزار شد.


تامین کالا به شکل جهادی و با سرعت انجام شد، مجموعه‌های بزرگی پا پیش گذاشتند و با فروشگاه رفاه در این مسیر که مقصد آن ایجاد تجربه یک خرید خوشایند برای مردم ایران است همسو شدند.
جا دارد از آقایان سلیمانی از کاله، فضلی از گلرنگ، پارسا از پگاه، کاشانی از تک ماکارون، گرامی از گلستان، سلطانی از زرماکارون، شریف از لادن، پایداری از میهن، مدلل از روغن غنچه و سایر شرکت‌های: محسن، آوازه، بهروز، سحر، خوشبخت، طبیعت، هنکل پاکوش، یونیلیور، مای بیبی و  تمام همراهان و شرکای تجاری مورد اعتماد فروشگاه رفاه و البته بانک‌های ملی، گردشگری و صادرات تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشم.
فروشگاه رفاه با ۱۵ هزار پرسنل حالا در کنار شرکای تجاری معتبر خود توانسته خانواده‌ای ده‌برابر این عدد را تشکیل دهد تا در کنار یکدیگر تمام تلاش خود را به کار گیریم تا لبخند را به مردم دوست داشتنی ایران هدیه دهیم.

نمازی همچنین با اشاره به این موضوع که این همراهی باعث شد تا طرح رفاه فکتوری نیز استارت بخورد گفت: رفاه طرح نوینی از خدمت‌رسانی را ارائه نموده است که طی آن با تأمین، بسته‌بندی و ارائه کالاها به صورت استاندارد و با کیفیت، توان ارائه کالاها با قیمت پایین‌تر از نرخ بازار را دارد.
این طرح رفاه فکتوری نام دارد و فروشگاه رفاه با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم توانسته کالاهای مصرفی خانوارهای ایرانی را به نازل‌ترین قیمت در دسترس عموم قرار دهد، همچنین ما آماده همکاری با تأمین کنندگانی که توانایی حضور در طرح رفاه فکتوری و تامین کالای مستمر را دارند، هستیم.
امکان خدمات‌رسانی بالغ بر ۱۵۷ شعبه رفاه در بیش از ۲۷ استان با مساحتی بالغ بر ۳۲۰۰۰۰ متر مربع که تحت مالکیت رفاه می‌باشد، امکان پذیر گشته است و همچنین در فاز بعدی ۱۰۰۰ شعبه دیگر رفاه نیز شاهد برنامه‌های جذاب و متفاوتی خواهد بود.
وی در ادامه بیان کرد: در مرحله اول، عرضه و بسته‌بندی کالاهای اساسی از جمله: برنج، حبوبات، قند و شکر، گوشت و مرغ، در کلیه شعب این فروشگاه به‌ دور از هرگونه واسطه گری و همچنین ایجاد تخفیف تا ۳۰ درصد نسبت به برندهای بسته‌بندی موجود در سطح کشور انجام می‌شود.

نمازی در پاسخ به این سوال که آیا فروش اقساطی رفاه بدون سود است گفت: در این طرح مشتریان می‌توانند بدون کارمزد و بدون نیاز به ضامن تا سقف سیصد میلیون ریال تسهیلات دریافت نمایند.

از دیگر ویژگی‌های این طرح می‌توان به مواردی همچون: اقساط شش‌ماهه، بازپرداخت راحت، خرید تنها با چک صیادی، در دسترس بودن بهترین برندها، خرید کالاهای طرح فجر تا فطر، شوینده، خرید لوازم خانگی، غذایی و ...  اشاره کرد که در شعبات فروشگاه رفاه در سراسر ایران پوشش داده می‌شود.

مدیر عامل فروشگاه رفاه هدف از این خدمات را ایجاد یک حال خوب برای مردم ایران توصیف کرد و گفت: ما علاوه بر این خدمات، این‌روزها در سراسر ایران مشغول برگزاری جشنواره شش ساعت شش جایزه هستیم و با قیمت‌های پایین، کیفیت بالا و یک فضای فروشگاهی دلپذیر همراه با جایزه میزبان مشتریان گرانقدر هستیم.

همچنین محمدرضا نمازی با اشاره به بازدید مدیران دولتی، مسئولان، مقامات و ... در روزهای اخیر از فروشگاه‌های رفاه بیان کرد: فروشگاه رفاه با عملکردی شفاف و درخشان آماده میزبانی از مسئولان و مقامات در راستای افزایش انگیزه و بهبود عملکرد می‌باشد تا در کنار یکدیگر رفاهی شایسته مردم شریف ایران را ارائه دهیم.

این بازدیدها بیشتر با محوریت نظارت بر کیفیت خدمات فروشگاه‌ها، بررسی موجودی کالاهای اساسی و تنظیم بازار از جمله: برنج تایلندی، هومالی، هندی، گوشت و مرغ منجمد و ...، بازتاب رسانه‌ای جشنواره فجر تا فطر و همچنین بررسی خدمات نوین در رابطه با جشنواره شش ساعت شش جایزه، خرید اقساطی و ... است و در شعبات رفاه سراسر ایران اتفاق می‌افتد که البته مایه دلگرمی است.

جا دارد بار دیگر از کلیه مدیران، معاونین جهادکشاورزی، تعزیرات حکومتی، فرمانداران محترم بازرسین اصناف و اتحادیه کشوری فروشگاههای زنجیره ای و همچنین تمام بزرگوارانی که از آغاز این طرح با نظارت و ارزیابی میهمان فروشگاه‌های رفاه بودند تقدیر و تشکر به عمل آورم.

کد خبر 53810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =