۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰

معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی اردبیل:

محدودیتی برای پرداخت تسهیلات کشت گلخانه‌ای در اردبیل وجود ندارد

محدودیتی برای پرداخت تسهیلات کشت گلخانه‌ای در اردبیل وجود ندارد

اردبیل – معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: طرح‌های کشت گلخانه‌ای در این استان بدون محدودیت می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

اصغر پرتوی در گفتگو با خبرنگار مهر یکی از راهکارهای بهبود تولید بخش کشاورزی را کشت گلخانه‌ای برشمرد و تأکید کرد: کشت گلخانه‌ای می‌تواند با مصرف حداقلی آب بهره‌وری چند برابر داشته باشد.

وی افزود: جهاد کشاورزی استان شیوه کشت گلخانه‌ای را باهدف مدیریت بهینه مصرف آب طی سال‌های اخیر مورد توجه قرار داده و بر همین اساس از سرمایه‌گذار بخش خصوصی حمایت می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان با تأکید به اینکه در کشت گلخانه‌ای این نهاد خدمت‌رسانی، زیرساخت‌ها را آماده می‌کند، ادامه داد: از جمله زمین، آب، برق، گاز و تلفن آماده شده و در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد.

به گفته پرتوی علاوه بر این تسهیلات نیز بدون محدودیت پرداخت می‌شود و هر تعداد سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کنند، جهاد کشاورزی آماده حمایت از آن‌ها است.

وی با اشاره به آماده‌سازی ۲۰ هکتار زمین منابع طبیعی در بیله سوار برای ایجاد مجتمع گلخانه‌ای تصریح کرد: این زمین در اختیار سرمایه‌گذار قرار گرفته و ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره نیز اختصاص یافته است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان کشت گلخانه‌ای را زمینه‌ساز رونق تولیدات کشاورزی باهدف صادرات دانست و تأکید کرد: در کشت گلخانه‌ای اولویت اول ما تولید محصولات صادراتی است.

 

کد خبر 3581626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha