کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید و ماه رمضان مردم قصرشیرین تامین شده است

قصرشیرین- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی قصرشیرین گفت: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم برای شب عید و ماه مبارک رمضان در این شهرستان تامین شده و در حال توزیع است.

«جبار خدامرادی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم یکی از اولویت های مدیریت جهاد کشاورزی در ایام پایانی سال بوده از این رو به میزان کافی مایحتاج مورد نیاز مردم از جمله برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت قرمز تامین و در حال توزیع است.

وی اظهار کرد: توزیع سه تن برنج، ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر، یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم قند آغاز شده و همچنین در ۲ ماه گذشته نیز بیش از پنج تن گوشت گوساله و ۲ تن گوشت گوسفندی با قیمت تعادلی تامین و توزیع شده که باز هم تامین و عرضه گوشت قرمز در دستور کار جهاد کشاورزی قصرشیرین به منظور کنترل قیمت ها است.

مدیر جهاد کشاورزی قصرشیرین ادامه داد: همچنین روزانه بیش از ۲ تن گوشت مرغ گرم در قصرشیرین توزیع می شود و اکنون هیچ گونه کمبودی در راستای تامین اقلام اساسی و مورد نیاز مردم وجود ندارد ضمن اینکه پرتقال و سیب نیز به میزان کافی ذخیره سازی شده و مشکلی در توزیع برای شب عید وجود ندارد.

خدامرادی همچنین از تشدید نظارت بر بازار شب عید در این شهرستان با همکاری اداره صمت و اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: روزانه صبح و عصر به طور نامحسوس بر فعالیت واحدهای صنفی و قیمت ها نظارت می شود که در ۲ ماه اخیر برای ۱۲ نانوایی متخلف تشکیل پرونده شده ضمن اینکه از ابتدای امسال تاکنون نیز با انجام ۲۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر، ۲۷ واحد خرده فروشی و سه واحد عمده فروشی خشکبار به پرداخت جریمه با تشکیل پرونده محکوم شده اند.

وی عمده تخلفات واحدهای صنفی را گران فروشی، عدم نصب برچسب قیمت و عدم رعایت موازین بهداشتی بیان کرد.

خدامرادی خواستار همکاری مردم در راستای تنظیم بازار و ارایه گزارش تخلفات واحدهای صنفی از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ به منظور برخورد با متخلفان و گران فروشان و همچنین احتکارکنندگان مواد غذایی شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزارنفر جمعیت و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha