۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۵
کد خبر: 81682877
T T
۰ نفر
امام جمعه جیرفت: فاصله گرفتن از قرآن موجب بروز معضلات اجتماعی می شود

جیرفت - ایرنا - امام جمعه جیرفت گفت: فاصله گرفتن از آموزه های قرآن موجب بروز معضلات اجتماعی در جامعه می شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا كرمی پور روز سه شنبه در جمع كاركنان اداره بهزیستی شهرستان جیرفت افزود: مشاورانی كه در مراكز مشاوره فعالیت می كنند باید این نكته را مورد توجه قرار دهند كه مشاوره بر اساس آموزه های قرآنی انجام شود.

وی با بیان این مطلب كه قرآن بهترین مشاور است تصریح كرد: در قرآن كریم، خداوند طرف حساب ماست و به خوبی ما را از خطرات آگاه می كند.

امام جمعه جیرفت با بیان این كه كمیته امداد متولی جمع آوری فطریه روزه است گفت: سعی می شود تا جمع آوری فطریه به صورت متمركز به مسوولیت كمیته امداد صورت گیرد و پس از جمع آوری، بخشی از آن در اختیار بهزیستی قرار گیرد.

وی خطاب به كاركنان بهزیستی گفت: شما به یك قشر نیازمند جامعه خدمت می كنید و باید قدردان این موقعیت باشید و به نحو مطلوب به وظایف خود عمل نمایید.

رییس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت در ادامه این نشست گفت: در شهرستان جیرفت دو هزار و 483 معلول به همراه یك هزار و 750 نفر از زنان سرپرست خانوار زیر پوشش قرار دارند.

محمد رضانژاد تاكید كرد: سال گذشته 15 هزار و 537 نفر آموزش های لازم در زمینه آسیب اجتماعی را فرا گرفته اند.

وی بیان كرد: علاوه بر افراد معلول تعداد 57 خانوار چند قلو هم از خدمات بهزیستی استفاده می كنند.

رضانژاد گفت: در زمینه رفاه مددجویان، سال گذشته 191 نفر وام قرض الحسنه اشتغال، 42 نفر تسهیلات مسكن روستایی و 96 نفر هم تسهیلات مسكن شهری دریافت كردند.

وی افزود: علاوه بر پرداخت مستمری در سال گذشته بیش از 11 میلیارد و 20 میلیون ریال تسهیلات در بخش های مختلف از جمله درمان، كمك هزینه تحصیل و ازدواج به مددجویان پرداخت شده است.

رضانژاد تاكید كرد: مناسب سازی مكان های عمومی، برگزاری كارگروه های مربوط و توسعه آموزش در زمینه آسیب های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: در حال حاضر در شهرستان جیرفت چهار مركز مشاوره به مردم خدمات ارایه می كنند.

وی بیان كرد: با توجه به هزینه های بالای معلولان و كمبود اعتبارات دولتی نیاز است خیرین برای ارایه خدمات هرچه بهتر، بهزیستی شهرستان را حمایت كنند.

3018/1860

سرخط اخبار استان‌ها