۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85424506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار فیروزکوه: کالاهای اساسی مردم روزانه توزیع می‌شود

فیروزکوه - ایرنا - فرماندار فیروز کوه گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام نوروزبه صورت روزانه توزیع می شود و هیچ کمبودی درتامین و توزیع اقلام اساسی این شهرستان را نداریم.

به گزارش ایرنا، محمد حیدری منش روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه نیاز مردم در این ایام بیشتر از سایر ایام سال است، با برنامه‌ریزی انجام شده وهماهنگی بین مسئولان سهمیه مورد نیاز شهرستان تامین و توزیع اقلام اساسی روزانه انجام می شود.

وی افزود: نقاط مختلفی درسطح شهرستان برای توزیع میوه عید و دیگر کالاهای اساسی در نظر گرفته شده که به صورت روزانه در سطح شهرستان فیروزکوه درایام نوروزدر حال توزیع است.

فرماندارشهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: ۱۰تن برنج هندی، ۱۰ تن شکر، هفت تن مرغ منجمد، چهار تن سیب زرد و قرمز و ۱۱۵ کیلو خرما به نرخ مصوب در جایگاه های توزیع کالاهای اساسی عرضه می شود و توزیع روزانه سه تن مرغ گرم نیز در ایام عید نوروز توزیع می شود.

حیدری منش ادامه داد: گشت های مشترک ستاد تنظیم بازار شهرستان با حضوردستگاه‌های مختلف از جمله اداره صمت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت، بسیج اصناف، دامپزشکی، اماکن و نیروی انتظامی به صورت مرتب از ابتدای اسفند فعال شده و تا پایان عید نوروز نیز ادامه دارد.

وی توضیح داد: شهروندان گزارش تخلفات صنفی را به بازرسان اتاق اصناف شهرستان گزارش بدهند و یا از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی وپیگیری شود.

این مسئول با اشاره به حضور خود درمراسم آیینی و سنتی نوروز روستای هرانده در نخستین روز نوروز خاطرنشان کرد: این مراسم توسط گروه هنری روستا برگزار می شود که شامل مسابقات ورزشی، بازی های بومی ومحلی و اجرای نمایش است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت:با هدف بررسی چگونگی عملکرد ستاد خدمات سفر ونحوه ارائه خدمات به مسافران از پایگاه های انتظامی، امدادی، اورژانس و هلال احمر مستقر در میدان امام علی بازدید شد.

حیدری منش با اشاره به بازدید خود ازنمازخانه و سرویس بهداشتی بین راهی گدوک یادآور شد: عملیات ساخت نمازخانه بین راهی گدوک در سال ۱۴۰۲ توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از منابع سازمان راهداری آغاز و در نوروز ۱۴۰۳ مورد بهره داری قرار گرفته است.

شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha