۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85417155
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۲۰ تن کالای اساسی در قزوین توزیع شد

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷
کد خبر: 85417155
۸۲۰ تن کالای اساسی در قزوین توزیع شد

قزوین - ایرنا - مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: توزیع ۸۲۰ تن کالای اساسی شامل برنج، مرغ و گوشت منجمد با قیمت تنظیم بازار در قالب طرح ضیافت و نمایشگاه بهاره در این استان توزیع شد.

جمشید زمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح ضیافت و همچنین برگزاری نمایشگاه های بهاره با هدف تامین و توزیع کالاهای اساسی در ایام ماه مبارک رمضان از ۱۹ اسفندماه جاری در استان آغاز شده و تا ۲۶ اسفندماه ادامه دارد.

وی در خصوص برنج تنظیم بازار اضافه کرد: ۶۰۰ تن برنج برای توزیع در نظر گرفته شده که ۴۰۰ تن برای طرح ضیافت و ۲۰۰ تن نیز در نمایشگاه های استان توزیع می شود.

زمانی ادامه داد: ۱۷۰ تن مرغ منجمد نیز در نظر گرفته شده که با توجه به جوجه ریزی مناسب در استان قزوین، هیچ مشکلی در تامین و توزیع آن وجود ندارد.

این مسوول در خصوص توزیع گوشت منجمن نیز بیان کرد: ۵۰ تن گوشت منجمد از محل پشتیبانی امور دام آزاد سازی و در نمایشگاه های استان و شهرستان های توزیع شده که با قیمت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال در حال عرضه است.

زمانی ادامه داد: استان قزوین بهترین وضعیت شکر را در یکی دو سال اخیر داشته که امسال نیز یک هزار تن شکر برای ماه مبارک رمضان بسته بندی و در سطح استان می‌شود.

وی با بیان اینکه نگرانی خاصی در حوزه توزیع روغن وجود ندارد، گفت: روغن مشمول تنظیم بازار نیست، اما چون کارخانه های بزرگی برای تولید روغن در استان وجود دارد، برای این کالا نیز برنامه ریزی شده تا به اندازه کافی در مراکز فروش سطح شهر قابل عرضه باشد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در خصوص توزیع میوه شب عید نیز خاطر نشان کرد: سیب و پرتقال با کیفیت عالی و با قیمت مصوب به اندازه کافی در سردخانه های استان خریداری شده و بدون هیچ مشکلی در اختیار هم استانی های عزیز قرار می گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha