خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان:

نمایشگاه فروش بهاره از امروز در قزوین فعال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۵۰۴

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه بهاره از امروز به مدت ۷ روز و برای دسترسی راحت‌تر مردم از ساعت ۱۱ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین جهت بازید عموم دایر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی با اشاره به نمایشگاه فروش بهاره گفت: با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال و شب عید، اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه خرید کالا و اقلام  اساسی مورد نیاز خانواده‌های ایرانی در زمینه پوشاک، کیف و کفش مواد غذایی، شیرینی، شکلات و آجیل افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: با توجه به این امر نمایشگاه فروش بهاره بستر مناسبی برای دسترسی آسان و راحت همشهریان عزیز برای تهیه کالاهای اساسی فراهم می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و اتاق اصناف مرکز استان قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی خاطر نشان کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود از لحاظ کیفیت و قیمت مورد تایید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بوده و بازرسان این سازمان در طول برگزاری این نمایشگاه بر نحوه فروش و عملکرد مشارکت کنندگان نظارت خواهند داشت.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با حضور بیش از ۲۰۰ مشارکت کننده در حوزه گوشت قرمز، مرغ، آجیل و خشکبار، برنج با نرخ مصوب دولتی، شیرینی و شکلات، میوه، کیف و کفش، پوشاک و .... برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز