۱۱ بازارچه عرضه اقلام اساسی در کرمانشاه راه اندازی شد

کرمانشاه - ایرنا- رییس سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ۱۱ بازارچه کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت، روغن و سایر اقلام خوراکی و اساسی با قیمت مصوب و تنظیم بازاری در کرمانشاه راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا؛ محسن دارابی روز چهارشنبه در این ارتباط افزود: این بازارچه‌ها در محلات مختلف کرمانشاه از جمله میدان شاهد الهیه، دولت آباد، مسجدالنبی طاق بستان، میدان آزادی، مجتمع میلاد، میدان حافظ شهرک معلم و ترمینال راه کربلا احداث شد.

وی با بیان اینکه به دنبال دستورالعمل وزارت کشور و در راستای تنظیم بازار و رفاه حال همشهریان، این بازارچه‌ها با همکاری جهاد کشاورزی احداث شد، ادامه داد: این ۱۱ بازارچه برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان فعال و اقلام و کالاهای اساسی عرضه می‌شود.

دارابی گفت: حواله این اقلام از جهاد کشاورزی اخذ و این بازارچه‌ها موقت است اما پیگیر احداث بازارچه دائمی در میدان میوه و تره بار هستیم.

رییس سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه افزود: بازرگانی‌ها و مباشرین جهاد کشاورزی به صورت مستقیم از کارخانه اجناس را در این بازارچه‌ها عرضه می‌کنند.

به گزارش ایرنا؛ کرمانشاه نهمین شهر پرجمعیت و یکی از کلان‌شهرهای ایران است؛ جمعیت این کلان‌شهر در سرشماری سال ۱۳۹۵ بیشتر از ۹۴۶٬۶۵۱ نفر بوده که امروزه این آمار بیشتر شده است و مساحت آن ۹۳٬۳۸۹٬۹۵۶ متر مربع است.

کرمانشاه مهم‌ترین شهر در منطقهٔ مرکزی غرب ایران است و بزرگ‌ترین شهر کُردنشین ایران نیز محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha