۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹
کد خبر: 82384985
T T
۰ نفر
مديرعامل منطقه آزاد: پايگاه اتاق هاي بازرگاني ايران در قشم ايجاد مي شود

قشم - ايرنا - رييس هيات مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از تلاش ها براي ايجاد پايگاه اتاق هاي بازرگاني صنايع، معادن و كشاورزي ايران در اين جزيره خبر داد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي سازمان منطقه آزاد قشم، حميدرضا مومني پنجشنبه شب در بررسي عملكرد 9 ماهه اين سازمان گفت: راه اندازي پايگاه اتاق هاي ايران جهت تقويت فعاليت هاي بازرگاني در اين جزيره هدفگذاري شده و در جريان همايش بررسي فعاليت هاي بازرگاني از طريق مناطق آزاد (ششم تا هشتم بهمن ماه) با حضور مديران اتاق هاي بازرگاني كشور در اين زمينه تصميم گيري خواهد شد.
وي افزود: برونگرايي (صادرات) يكي از محورهاي مهم سياست هاي اقتصاد مقاومتي ابلاغي مقام معظم رهبري است، مناطق آزاد تجاري از جمله قشم ظرفيت مناسبي براي تحقق اين مهم دارد و با همكاري اتاق هاي بازرگاني مي تواند در اين زمينه نقش بسزايي ايفا كند.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه با تاكيد بر اهميت آبرساني به روستاهاي جزيره به ويژه تامين آب آشاميدني بيان كرد: با تلاش شركت آب، برق و تاسيسات منطقه آزاد قشم و آبفاي روستايي تاكنون به 37 روستا در اين جزيره آبرساني و تعهدات سازمان در اين زمينه 100 درصد اجرايي شده است.
او با اشاره به فعاليت 25 ساله سازمان منطقه آزاد قشم اضافه كرد: برخورداري تنها 37 روستا از آب آشاميدني افتخاري تلقي نمي شود و اگر از ابتدا به توسعه همه جانبه توجه صورت مي گرفت، امروز شاهد بسياري از مشكلات در اين جزيره نبوديم.
وي عنوان كرد: همه بايد كمك كنند تا در راستاي منافع سازمان و دولت تدبير و اميد كارنامه درخشان تري ارايه شود و مديران بايد صميميت، صداقت، معنويت و اخلاق را در كنار رسيدگي به مشكلات مردم سرلوحه امور قرار دهند.
انتشار دهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

سرخط اخبار استان‌ها