بازدید 4830

کاهش قیمت مرغ در راه است

انتظار داریم با افزایش عرضه و تولید ظرف یک ماه آینده قیمت به 7 هزار تومان تقلیل یابد.
کد خبر: ۶۰۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 21 July 2016
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: انتظار داریم با افزایش عرضه و تولید ظرف یک ماه آینده قیمت به 7 هزار تومان تقلیل یابد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به وضعیت  قیمت مرغ اظهار داشت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار و 200 تومان و مرغ آماده به طبخ در مراکز خرده فروشی 7 هزار و 600 تومان است.

وی با اشاره به ثبات قیمت مرغ گفت: از دو هفته گذشته تا کنون نرخ مرغ از ثبات نسبی برخوردار است که همواره انتظار داریم که با افزایش عرضه و تولیدظرف یک ماه آینده قیمت به 7 هزار تومان تقلیل یابد.

یوسف خانی ادامه داد: افزایش قیمت نهاده های دامی اعم از ذرت در یک و ماه نیم گذشته تاثیر چندانی بر افزایش قیمت ها نداشته بلکه قیمت مرغ به میزان عرضه بستگی دارد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به قیمت ماهی بیان کرد: در فصل تابستان مصرف محصولات پروتئینی به ویژه ماهی به طور میانگین 70 درصد کاهش یافته و از این رومی توان گفت که انواع ماهی از ثبات نسبی برخوردار است.

وی با اشاره به انکه قیمت ماهی تابع عرضه و تقاضا است،اظهار داشت : قیمت انواع ماهی بسته به صید و تولید متفاوت است و می توان گفت که تنها ماهی قزل آلا به سبب کاهش تولید و صید در تیرماه نسبت به خردادماه هزار و 500 تومان افزایش داشته به طوریکه از 10 هزار و 500 تومان به 12 هزار تومان رسیده است.

گفتنی است، میانگین قیمت انواع ماهی تغییر محسوسی نداشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی