خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه سقز:

تسریع در رفع تداخلات اراضی ملی سقز ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۲۷۷

فرماندار سقز با اشاره به تعیین تکلیف فقط 22 پلاک از اراضی روستاهای شهرستان سقز در زمینه رفع تداخلات، خواستار تلاش و هماهنگی جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و ثبت اسناد برای تسریع در رفع تداخلات شد.

به گزارش ایلنا، جعفر توان در نشست با رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، بر احداث روستا بازار و میدان دام مجتمع گاوشیری آدینان، مرکز تحقیقاتی بز مرخز، راه اندازی باسکول در شهر سنته، بسترسازی مناسب برای خرید گندم کشاورزان در دهستان ها، تامین گوشت سفید و تسریع در رفع مشکلات و آغاز به کار عملیات احداث مجتمع گلخانه ای تاکید کرد.

در این نشست، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان هم اعلام کرد: از حدود ۲۵۰ پلاک فقط ۲۲ پلاک با مساحت ۲۷ هزار هکتار در زمینه رفع تداخلات در شهرستان سقز، تعیین تکلیف شده است که بایستی تا پایان سال۸۰ پلاک دیگر تعیین تکلیف شود.

پیمان اسکندری، افزود: رفع تداخلات، انقلاب در حوزه زمین های کشاورزی و یکی از مطالبه های جدی کشاورزان است.

وی با بیان اینکه تعهد داده ایم که رفع تداخلات زمین های کشاورزی به استثنای موارد خاص تا پایان سال ۱۴۰۲ خاتمه یابد، اذعان کرد که عملکرد مجموعه جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در این زمینه ضعیف بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز