۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۰
کد خبر: 81682989
T T
۰ نفر
45 درصد از جمعيت ميانه تحت پوشش تامين اجتماعي  هستند

تبريز- ايرنا - معاون استاندار و فرماندار ويژه ميانه گفت: در حدود 45 درصد از جمعيت شهرستان ميانه تحت پوشش تامين اجتماعي هستند.

به گزارش ايرنا، حميد شكري در ديدار رييس و كاركنان تامين اجتماعي شهرستان ميانه به مناسبت هفته تامين اجتماعي با بيان اينكه شعار انتخابي تامين اجتماعي با مضمون نياز امروز پشتوانه فردا، شعاري زيبا و برگرفته از بطن تامين اجتماعي است افزود: در دنيا تامين اجتماعي بعنوان بنگاه شناخته شده و بايد به صورت بنگاه اقتصادي اداره شود تا بتواند پاسخگوي نياز جامعه باشد.

وي با تاكيد براينكه در سازمان تامين اجتماعي با توجه به مشكلات موجود در اشتغال، پرداخت مستمري زياد به علت بالا رفتن سن اشخاص و نيز پرداخت بيمه بيكاري، سازمان با كسري درآمد و عدم توازن در دريافت و پرداخت روبرو مي باشد.

فرماندار ويژه ميانه با اشاره به اينكه عمده درآمد سازمان از پيمانكاران بوده و دراين خصوص مشكلي وجود ندارد، بر تعامل بيشتر تامين اجتماعي با توليديها تاكيد كرد و افزود: رفع مشكل توليديها نيازمند همكاري است و دولت نيز وارد اين حوزه شده تا مشكلات توليديها رفع شود زيرا در غير اين صورت و با تعطيلي توليديها، شاهد تاثيرات منفي آن بر تامين اجتماعي خواهيم بود.

شكري با بيان اينكه، در شهرستان ميانه 30 هزار نفر بيمه شده اصلي و 50 هزار نفر بيمه شده تبعي تحت پوشش سازمان تامين اجتماعي وجود دارد، افزود: عدم تناسب درمانگاه تامين اجتماعي با جمعيت بيمه شده از مشكلات تامين اجتماعي است كه با پيگيريهاي لازم و جلساتي با دكتر نيكنامي مديركل خدمات درماني استان، قرار برافزايش ظرفيت درمانگاه تامين اجتماعي شد.

7231 / 1495

سرخط اخبار استان‌ها