۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۱۵
کد خبر: 82199720
T T
۰ نفر
گوشت قرمز ارزان می شود/ هركیلو مرغ 75 هزارریال

تهران- ایرنا- قائم مقام امور بازرگانی وزارت جهاد كشاورزی گفت: با عرضه دام عشایری و جبران كمبود محصول ، قیمت گوشت قرمز تا نزدیك یك ماه آینده كاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، علی‌اكبر مهرفرد امروز سه شنبه در حاشیه دومین همایش و نمایشگاه بین المللی خوراك دام، طیور و آبزیان ایران كه در محل بوستان گفت و گو آغاز به كار كرد، درباره وضعیت تنظیم بازار گوشت قرمز و قیمت آن به خبرنگاران گفت: سالیانه بخشی از گوشت مصرفی كشور از دام عشایری تامین می شود كه امسال به دلیل پرواربندی در شرایط خوب آب و هوایی هنوز به بازار عرضه نشده است و با كمبود مواجه شدیم.
وی تاكید كرد، با عرضه گوشت قرمز عشایری تا اواخر شهریور ماه قیمت این محصول متعادل می شود.

** قیمت واقعی مرغ 70 تا 75 هزار ریال
قائم مقام وزیر جهادكشاورزی در امور بازرگانی تصریح كرد: درحال حاضر قیمت واقعی هر كیلوگرم مرغ در بازار برای مصرف كنندگان بین 70 تا 75 هزار ریال است.
به گزارش ایرنا، دومین همایش و نمایشگاه بین المللی خوراك دام، طیور و آبزیان فیداكسپو (2016) امروز با حضور 46 شركت داخلی و خارجی از كشورهای اتریش، مجارستان، فرانسه، بلغارستان، چین، تریكه و هلند در محل دایمی نمایشگاه تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت و گو آغاز به كار كرد و تا چهارم شهریورماه به كار خود ادامه خواهد داد.
اقتصام**9186 **1561
۰ نفر