خبرگزاری کار ایران

در دو روز گذشته صورت گرفت؛

بازرسی از ۵۵ واحد صنفی در شهر قزوین و حومه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۷۷۶

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بازرسان این سازمان از ۵۵ واحد صنفی در شهر قزوین و حومه در ۴۸ ساعت گذشته بازرسی کردند.

به گزارش ایلنا، جمشید خدایاری با اشاره به بازرسی از واحدهای صنفی گفت: این بازرسی‌ها توسط سه تیم دو نفره در شیفت صبح و دو تیم در بعداظهر در شهر قزوین، محمودآباد، نظام آباد، الوند، مهرگان و واحدهایی در محور اتوبان قرار داشت.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: در این بازرسی‌ها از واحدهای نانوایی، میوه فروشی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مرغ فروشی بازدید شد.

وی عنوان کرد: از ۲۶ واحد صنفی نانوایی سنگک، بربری و لواشی بازرسی شده، 8 واحد به دلیل استفاده از کنجد و گران‌فروشی متخلف شناخته و به تعزیرات معرفی شد، همچنین یک واحد نانوایی لواشی بدلیل فروش واحد صنفی جریمه و در دستور پلمب قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: از ۲۱ واحد میوه فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، 3 فروشگاه بدلیل عدم رعایت فروش کالاهای الکترونیکی طبق آنالیز فروش جریمه شدند.

وی ادامه داد: همچنین برای 4 واحد میوه فروشی بدلیل عدم درج قیمت و گران‌فروشی تشکیل پرونده شده و از 8 واحد مرغ فروشی 3 واحد بدلیل گران‌فروشی تشکیل پرونده و به تعزیرات معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز