خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

نظام جمهوری اسلامی عینیت بخشیدن به فلسفه خلقت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۵۵۳

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، جمهوری اسلامی را تحقق خلافت خلقت در زمین دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی عینیت بخشیدن به فلسفه خلقت است. مخالفت با جمهوری اسلامی، مخالفت با اسلام است. مردم در جمهوری اسلامی همه‌کاره کشورند و حضور آنان در صحنه‌های مختلف تعیین‌کننده است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایراندر جمع گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار استان گلستان گفت: ایام مبارک و اعیاد شعبانیه و موالید خجسته این ماه عزیز را به یکایک شما فرهیختگان و افراد تاثیرگذار در صحنه‌های مختلف اجتماعی استان تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی افزود: دشمنان با سیاست‌های دقیق و حساب‌شده و خرج‌های مادی قصد داشتند دین را از سیاست کنار بزنند و جدایی دین از سیاست در باور خیلی ها تاثیر گذاشت، این در حالی است که قرآن آمده است که نظام سیاسی ایجاد کند، قرآن آمده است که در زمین خلیفه قرار دهد، اما دشمنان ما با قرآنی که در آن «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم»، قرآنی که نظام سیاسی و جامعه‌های بشری را کنترل می‌کند مخالفند. قرآن چاپ می‌کنند و از آن طرف کالاهای اساسی رژیم صهیونیستی را تامین می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ادامه داد: خداوند یک هدف بسیار والایی برای خلقت انسان دارد تا مقام خلافت او محقق شود، فرشتگان به خداوند عرضه داشتند با وجود موجودات نوری مثل فرشتگان تقدیس رب العالمین چه نیازی به انسان دارید، خداوند فرمود من چیزی را می‌دانم که شما نمی‌دانید، در میان این موجودات خون‌ریز، موجوداتی پرورش پیدا می‌کنند که شایستگی خلافت الهی را پیدا می‌کنند، از مجموع این موجودات زمینی، انسان‌هایی سر بر می‌آوردند که امام عصر از همین انسان‌ها متولد می‌شود که شایستگی مقام خلافت الهی دارد و این مقام، جانشینی رب العالمین در زمین است.

ادیانی در ادامه صحبت‌های خود جمهوری اسلامی را تحقق خلافت خلقت در زمین دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی عینیت بخشیدن به فلسفه خلقت است. مخالفت با جمهوری اسلامی، مخالفت با اسلام است. مردم در جمهوری اسلامی همه‌کاره کشورند و حضور آنان در صحنه‌های مختلف تعیین‌کننده است و همه شما افراد تاثیرگذار می‌توانید با قدرت اجتماعی خود آحاد مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب کنید.

نماینده ولی فقیه در مجموعه انتظامی کشور با اشاره به این که آن جایی که جایگاه ابراز نظر مردم در مسائل انقلاب است، چشم مردم به دهان مبارک مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیت و بددلی مستکبران و دخالت‌کنندگان نگه دارد که سپری مطمئن و دژه مستحکم دفاع کشور است.

وی خطاب به حاضران جلسه با بیان این که نگاه عوام معمولا به خواص جامعه است، تصریح کرد: شما به عنوان خواص و فرهیختگان استان گلستان تکلیفتان این نیست که خود به‌تنهایی بر سر صندوق رای بیایید، بلکه باید با پایگاه اجتماعی خوبی که دارید آحاد مردم جامعه را به مشارکت در انتخابات فرابخوانید.

ادیانی افزود: مبارزه انواع و اقسام دارد؛ یکی از مصادیق آن را در شلمچه و چزابه و سوسنگرد در حماسه دفاع مقدس دیدیم، اما میدان مبارزه امروز، صندوق رای است. هویزه و سوسنگرد امروز صندوق رای است، میدان جنگ عوض شده است و شما به عنوان گروه‌های مرجع باید مردم را به این حساسیت آگاه نمایید و موجبات حضور همگانی مردم را پای صندوق های رای فراهم کنید.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: دشمن زخم‌خورده و به دنبال تلافی است، دشمن قصد دارد با تاثیر روی مردم، صندوق‌های رای را ضعیف کند و باعث شود مردم از کشورشان، یعنی از ایران قوی قهر کنند؛ اما مردم با حضور حماسی‌شان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که اقدامات تفرقه‌انگیزانه دشمنان بی‌اثر بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم است، تشکل مجلس قوی و باایمان و انقلابی که این آرمان‌­ها را بفهمد و بشناسد و به آن پایبند باشد، مهم است و نبودن چنین مجلسی یا ضعیف بودن آن یا اختلال در آن، برای ملت یک خسارت و خسران بزرگ به حساب می‌آید.

براساس اعلام معاونت تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، حجت الاسلام ادیانی در خاتمه اظهار داشت: عبادتی بالاتر از خدمت کردن به مردم نیست، رسیدن به اوج بندگی خدا از مسیر خدمت به مردم می‌گذرد، باید به عنوان خادمان مردم و کسانی که مردم به آنها اعتماد دارند که مدال افتخار بزرگی است جهت حضور حداکثری مردم، حضوری سالم، بدون تنش و به دور از اختلاف، اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز