۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۰
کد خبر: 81682862
T T
۰ نفر
اقتدارجمهوري اسلامي در مذاكرات محصول مجاهدت و استقامت ملت ايران  است

خمين - ايرنا - نماينده مردم خمين در مجلس شوري اسلامي گفت: اقتدار و سربلندي ايران اسلامي در برابر كشورهاي شش كشور قدرتمند جهان در پاي ميز مذاكره، محصول مجاهدت و استقامت ملت ايران است.

محمد ابراهيم رضايي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: دولت ها در گذشته در مقابل زياده خواهي هاي غرب در برابر دانش هسته اي مقاومت كردند و اين مهم در مذاكرات هسته اي توسط دولت تدبير و اميد به اوج خود رسيد و به افتخار ماندگار نظام تبديل شد.

وي ادامه داد: بر اساس اخبار رسيده توافق خوبي در مذاكرات انجام شده و اين پيروزي حاصل صيانت از دانش هسته اي،عزت و اقتدار كشور و تلاش مجاهدانه است كه قابل تقدير است.

نماينده مردم خمين در مجلس شوراي اسلامي اظهاركرد: هدايت و حمايت رهبر معظم انقلاب و پشتيباني مردم از تيم مذاكره كننده و پافشاري تيم مذاكره كننده سه ضلع مثلثي است كه در تاريخ كشور خواهد ماند.

رضايي افزود: كمترين دستاورد مذاكرات منزوي كردن رژيم صهيونيستي است.

نماينده مردم خمين در مجلس شوراي اسلامي گفت: نخست وزير رژيم صهيونيستي كارشكني هاي متعددي در امر مذاكرات كرد تا توافق خوب انجام نشود اما به ياري خداي متعال اين رژيم جعلي بازنده است و عصبانيت صهيونيسم از مذاكرات نشان از پيروزي ايران در اين نبرد ديپلماسي است.

رضايي گفت: تيم مذاكره كننده با شجاعت ،تدبير و پا فشاري به هر چه مي خواستند رسيدند و رژيم صهيونيستي قدرت تاثير خود بر بندهاي توافق را از دست داد.

نماينده مردم خمين گفت: رفع تحريم هاي ظالمانه كه يكي از خواسته هاي ويژه ملت ايران بود اميدواريم محقق شود.

وي افزود: گر چه امت اسلامي همانطور كه در 36 سال عمر با بركت انقلاب اسلامي مقاومت كردند، باز هم از سختي ها سر افرازانه عبور مي كند.

نماينده مردم خمين در مجلس شوراي اسلامي گفت: اين دستاورد بزرگ به همه دنيا يكبار ديگر ثابت كرد كه كشور ما تحت هر شرايطي زير بار زور، و زياده طلبي نمي رود و همواره در راستاي حفظ ارزش ها و آرمان هاي نظام پيش مي رود. ك/3

6199/7277/6013/

سرخط اخبار استان‌ها