بازدید 9570
۵

هجوم شهروندان قطری به فروشگاه‌های مواد غذایی

کد خبر: ۷۰۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 05 June 2017
در پی اعلام قطع رابطه دیپلماتیک عربستان با قطر شهروندان قطری با هجوم به فروشگاه‌های مواد غذایی اقدام به خرید بیش از مواد غذایی کردند.

بنا به گزارش پایگاه «دوحه‌نیوز» از ساعتهای اولیه روز دوشنبه مردم قطر به فروشگاه‌ها مواد غذایی هجوم بردند و هرکدام چرخ‌های خرید خود را پر از مواد غذایی مانند شیر، برنج، تخم‌مرغ، ... کردند که نسب به روزهای گذشته اصلا عادی نیست.

یکی از مشتریان درگفتگو با «دوحه‌نیوز» می‌گوید من تاکنون چنین صحنه‌ای را ندیده‌ام، مردم چرخهای خود را پر از مواد غذایی کردند.

همزمان با گزارشهای مبنی بر هجوم مردم به فروشگاه‌های مواد غذایی کاربران اجتماعی در سراسر قطر تصاویری از قفسه‌های خالی فروشگاه‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند که نشان می‌دهد شهروندان قطری مواد گوشتی را بیشتر از مواد دیگر خریداری کرده‌اند.

با این حال وزارت خارجه قطر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بستن‌شدن مرز هیچ تأثیری بر زندگی عادی شهروندان قطری نخواهد داشت.
این بیانیه همچنین اطمینان می‌دهد که دولت تمام اقدامات لازم را برای خنثی‌کردن تلاشهایی که در پی ضربه‌زدن به اقتصاد و جامعه قطر هستند، انجام خواهد داد.

هجوم شهروندان قطری به فروشگاه‌های مواد غذایی در پی آن صورت می‌گیرد که بامداد روز دوشنبه عربستان به همراه بحرین، مصر و امارات اعلام کرد که روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کرده و تمام مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خود با قطر را ظرف ۲۴ ساعته آینده خواهد بست.

قطر از نظر جغرافیایی شبه‌جزیره است و برای دست‌رسی به مواد غذایی و همچنین مواد خام برای اجرای طرحهای کلان زیربنایی خود به شدت وابسته به تن‌ها مرز خاکی خود با عربستان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
الان وقتشه باید ما شروع کنیم به صادرات انبوه به قطر
کار قطر تمومه.
فرصتی استثنایی برای اقتصاد ایران فراهم شده ، امیدوارم استفاده بهینه بشه
چوب خدا صدا نداره.
از طالبان حمایت کردن از اشوب ها کشور های دیگه حمایت کردن داره سر خودشون می یاد.
پاراگراف اول این طوری تمام میشود: اقدام به خرید بیش از مواد غذایی کردند.
این جمله اصلا معنی نمیده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی