Iranian Agriculture News Agency

با اضافه شدن بخش ویژه فیلم‌های مستند حوزه کشاورزی به جشنواره "سینما حقیقت"؛

فیلم های مستند کشاورزی تندیس می گیرند/ نمایش عمومی آثار برگزیده در جشنواره امسال

در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره «سینماحقیقت»، تندیس کشاورزی، لوح تقدیر و سه جایزه نقدی «هشت»، «هفت» و «شش» میلیون تومانی به برگزیدگان بخش کشاورزی اهدا می شود.

فیلم های مستند کشاورزی تندیس می گیرند/ نمایش عمومی آثار برگزیده در جشنواره امسال


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: برای نخستین بار،فیلم‌های مستند حوزه کشاورزی امسال در بخش ویژه دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» رقابت می کنند.

به گزارش ایانا از وزارت جهاد کشاورزی، شاهرخ رمضان نژاد با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک این مرکز با مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برای برگزاری دهمین جشنواره «سینماحقیقت»،تصریح کرد: کلیه آثار مستند مرتبط با حوزه کشاورزی و موضوعاتی نظیر کشاورزی، آبیاری، منابع طبیعی،گیاهان دارویی، دامپروری، شیلات، مرتع، جنگل و... در بخش ویژه «کشاورزی» این جشنواره حضور داشته و پس از راهیابی از مرحله انتخابی به بخش داوری در جشنواره امسال به نمایش عمومی در می‌آیند.
وی با بیان این که بخش ویژه کشاورزی جشنواره «سینماحقیقت» از هیات انتخاب و داوری جداگانه با حضور مشترک داوران مستندساز و متخصص کشاورزی برخوردار است،خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره، تندیس کشاورزی، لوح تقدیر و سه جایزه نقدی «هشت»، «هفت» و «شش» میلیون تومانی به برگزیدگان بخش کشاورزی اهدا می شود.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به این که امسال برای نخستین بار، بخش ویژه کشاورزی در جشنواره «سینماحقیقت» اضافه شده است، دبیرخانه جشنواره،پذیرای فیلم‌های مستند تولیدی سال 1392 به بعد، با موضوعات یادشده خواهد بود.
رمضان نژاد یادآور شد: عموم تهیه‌کنندگان و مستندسازان به منظور شرکت در بخش ویژه کشاورزی دهمین جشنواره «سینماحقیقت»، تا پایان 31 شهریورماه امسال فرصت دارند تا ضمن مراجعه به دبیرخانه جشنواره (به نشانی تهران-خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، طبقه اول، شماره تلفن 88528314) و تکمیل فرم ، نسبت به ارائه‌ فیلم‌های مستند خود با موضوعات کشاورزی برای بازبینی اقدام نمایند.
وی خاطرنشان ساخت: مراسم مشترک رونمایی از پوستر و تندیس های بخش ویژه کشاورزی و همچنین نشست خبری تشریح برنامه های ویژه این وزارت در دهمین جشنواره «سینماحقیقت» در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار می شود.
دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای 14 تا 21 آذرماه 95، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» -از فرمایشات حضرت علی(ع)- در تهران برگزار می شود./
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید