۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۳۴
کد خبر: 82111157
T T
۰ نفر
اجراي 253 طرح اقتصادي و عمراني در بخش كشاورزي استان كرمانشاه

كرمانشاه- ايرنا- معاون امور اقتصادي و برنامه ‌ريزي سازمان جهاد كشاورزي استان كرمانشاه اعلام كرد: در راستاي اقتصاد مقاومتي، بيش از 253 طرح كوچك و متوسط اقتصادي و عمراني در بخش كشاورزي با بيش از چهار هزار فرصت شغلي اجرا شده است.

به گزارش ايرنا، روابط عمومي جهاد كشاورزي كرمانشاه روز دوشنبه به نقل ازعلي چاله چاله اعلام كرد: در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري با وجود محدوديت اعتباري و كاهش نقدينگي در يك سال اخير توانستيم فعاليت هاي مطلوبي را در زمينه توسعه اشتغال و سرمايه گذاري در بخش كشاورزي به انجام برسانيم.
وي گفت: با تكيه بر مزيتها و ظرفيت هاي اقتصادي استان اقدام به جلب مشاركت سرمايه گذاران و مجريان طرح هاي اقتصادي كرده و با استفاده از اين منابع و اعتبارات بخش عمراني، طرح‌ها به اجرا در آمده است.
وي افزود: براي اجراي طرح هاي اقتصادي اعتباري بالغ بر 510 ميليارد ريال هزينه شده كه 238 ميليارد ريال آن از منابع تسهيلاتي مختلف از جمله صندوق توسعه ملي، كمكهاي فني و اعتباري، خط اعتباري مكانيزاسيون، تسهيلات سفر مقام معظم رهبري و 272 ميليارد ريال هم از محل اعتبارات عمراني ملي و استاني تامين شده است.
چاله چاله با اشاره به كسب مقام اول كشوري كرمانشاه در اجراي طرح راستي آزمايي ثبت و صدور شناسنامه هوشمند بهره برداران بخش كشاورزي گفت: براي اولين بار در كشور صدور كارت هوشمند و شناسنامه بهره ‌برداران بخش كشاورزي در يكي از شهرستانهاي استان بصورت پايلوت به اجرا درآمده است.
3209/8066

سرخط اخبار استان‌ها