۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۴۸
کد خبر: 82093607
T T
۰ نفر

احمد توكلی: داعش از سوی آمریكا تامین می شود

۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۴۸
کد خبر: 82093607
احمد توكلی: داعش از سوی آمریكا تامین می شود

گرگان - ایرنا - نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مشخص است كه در جنگ سوریه، نیروهای داعش از سوی آمریكا و برخی كشورهای دیگر تغذیه و تامین می شوند.

به گزارش دریافتی روز دوشنبه ایرنا احمد توكلی در آیین سومین روز شهادت قربان نجفی خان ببین (دهمین شهید مدافع حرم از گلستان) در مصلی علی آباد كتول افزود: امنیت و آسایش امروز كشور مرهون فداكاری‌ شهدای مدافع حرم و رزمندگان خارج از مرزهای این نظام است.
وی با بیان این كه دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی در خارج كشور یك استراتژی و اقدام بزرگ است، ادامه داد: شهدای مدافع حرم با بصیرت و غیرت حسینی كه دارند در جبهه مقابله با تروریسم مبارزه می كنند.
نماینده مجلس نهم اضافه كرد: شرایط جهان اسلام به گونه ‌ای است كه نیازمند همت والای جوانان با بصیرت هستیم.
وی یادآور شد: دشمن را بیرون نگه داشتن و دفاع كردن، منطقی‌ تر از این است كه جنگی در مرزهای كشور داشته باشیم و به دفاع بپردازیم.
شهید قربان نجفی خان ببین دهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان بود كه در مبارزه با نیروهای تكفیری در عراق حدود یك ماه قبل به درجه جانبازی نائل آمد و بعد از تحمل درد و رنج فراوان سه شنبه هفته گذشته در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) تهران به جمع همرزمان شهیدش پیوست.
پیكر پاك شهید قربان نجفی خان ببین روز شنبه در شهر علی آبادكتول تشییع و در روستای فندرسك به خاك سپرده شد.
علی آباد از توابع استان گلستان است و افزون بر 132هزار نفر جمعیت دارد كه در چهار شهر علی آبادكتول، فاضل آباد، مزرعه و سنگدوین و 76 روستا زندگی می كنند.
3014/1648

سرخط اخبار استان‌ها