۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷
کد خبر: 82037013
T T
۰ نفر
پارس آباد مغان نیازمند توسعه صادرات مواد غذایی و محصولات باغی است

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل خواستار توجه به توسعه صادرات مواد غذایی و محصولات باغی در شهرستان مرزی پارس آباد مغان شد.

مجید خدابخش در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پارس آباد با برشمردن موقعیت خاص منطقه و قابلیت های كشاورزی ، دامپروری و محصولات باغی افزود: در اجرای اقتصاد مقاومتی از واحدهای تولیدی و خدماتی و كارآفرینان حمایت می كنیم.
وی موقعیت سرمایه گذاری در شهرستان پارس آباد را مفید دانست و گفت: صادرات محصولات زراعی باغی و لبنی باید با ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی با فعال كردن تجارت برون مرزی و شناساسی بازارهای كشورهای هدف در اولویت قرار بگیرد.
خدابخش همچنین به استقرار نمایندگی اتاق بازرگانی در شهرستان پارس آباد تاكید و برگزاری دوره های آموزشی صادرات و ایجاد نمایشگاه های محصولات تولیدی را ضروری دانست.
استاندار اردبیل در ادامه این جلسه مسائل و مشكلات واحدهای تولیدی و صنعتی و خدماتی شهرك صنعتی پارس آباد را بررسی و دستورات لازم را برای حل مشكل آنها صادر كرد.
به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری پارس آباد ، فرماندار پارس آباد هم در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در ایجاد صنایع مختلف تولیدی و خدماتی در این شهرستان خواستار رفع موانع موجود واحدهای تولیدی كه بیشتر مسائل مالی است توسط بانك های عامل در استان شد.
اكبر صمدی با قدردانی از توجه ویژه استاندار برای توسعه شهرستان پارس آباد آمادگی فرمانداری را در پیشبرد اجرای اقتصادی مقاومتی اعلام كرد و افزود: مجموعه فرمانداری برای فعال كردن واحدهای تولیدی راكد و ایجاد صنایع تبدیلی تمام توان خود را بكار گرفته است.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
6018/ 1257

سرخط اخبار استان‌ها