بازدید 2840
۱
؛ 14 نفر کشته و 9 نفر زخمی

حمله عربستان در به یک کارخانه‌ مواد غذایی در یمن

در حمله وحشیانه جنگنده عربستان سعودی به یک کارخانه مواد غذایی در نزدیکی پایتخت یمن، 14 کارگر این کارخانه کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۶۱۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲ 09 August 2016
در حمله وحشیانه جنگنده عربستان سعودی به یک کارخانه مواد غذایی در نزدیکی پایتخت یمن، 14 کارگر این کارخانه کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش فارس، جنگنده‌های عربستان سعودی در تازه‌ترین حملات وحشیانه خود به یمن، یک کارخانه تولید مواد غذایی در نزدیکی شهر صنعا پایتخت یمن به خاک و خون کشیدند.

به گزارش روزنامه عربی «القدس العربی»، منابع مسئول در وزارت بهداشت یمن سه‌شنبه (امروز) اعلام کردند که در این حمله جنگنده‌های عربستان سعودی به کارخانه «العاقل» واقع ر منطقه «النهضه» صنعا 14 کارگر این کارخانه کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

شاهدان گفتند که بعد از حمله جنگنده‌های سعودی کارخانه دچار آتش‌سوزی گسترده‌ای شده است.

در حملات گسترده 24 ساعت گذشته جنگنده‌های ائتلاف عربستان سعودی به مناطق مختلف یمن، بیش از 30 نفر جان خود را از دست دادند و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

ماه گذشته به دنبال فشارهای عربستان برای حذف نام این کشور از لیست سیاه قاتلان کودکان یمنی، «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل متحد، نام این ائتلاف را به طور موقت از فهرست سیاه مورد نظر حذف کرده بود. گزارش‌ها حاکی است این اقدام بعد از آن صورت گرفت که عربستان سعودی سازمان ملل را به قطع کمک‌های مالی تهدید کرده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خدا لعنت کند آل سعود و وهابیون جنایتکار را . از مسئولین انتظار دارم که کمک های نظامی موثر به یمن بشود. خوب این گوی این میدان . بلخره این موشک ها و این پدافند های هوائی باید بتواند انتقام مردم ما و یمن را از این وحشی های ناپاک بگیرد. باید شاهد هدف قرارگرفتن گسترده هواپیماهای متجاوز در یمن بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی