سمینار آموزشی  آشنایی با وظایف  مسئولین دفتر ( منشی گری ) مدرن در اتاق بازرگانی سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی سمنان سمینار آموزشی آشنایی با وظائف مسئولین دفاتر در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین دکتر عبدالناصر بکایی مدرس این سمینار آموزشی حضور کارشناسان خبره در راس هر سازمان را یک ارزش سازمانی ذکر و بیان نمود : حضور و جذب نیروی های متخصص با توجه به گرایش و هدف سازمان مسئله ای است که باید خیلی مورد توجه قرار بگیرد .
دکتر بکایی شرایط جذب و حضور متخصصان و کارشناسان را درسازمانها و شرکت ها را نامناسب ارزیابی و گفت : متاسفانه نارکارآمدی این منابع انسانی که بدون مهارت در سازمانها و شرکتها مشغول بکار شده اند بسیار زیاد است .
وی علت این نارکارآمدی را در نظر نگرفتن ضوابط اجرایی عنوان و اذعان داشت : حاکمیت روابط در تعاملات اجتماعی امروز بسیار تسری یافته به همین دلیل ضابطه سیستمی در فرهنگ سازمانی ما گسترش نیافته است .
وی مفهوم نظارت و کنترل را در فرهنگ سازمانی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت : کلید واژه ای نظارت و کنترل به هچ عنوان به معنی مچ گیری پرسنل در سازمان تلقی نمیشود بلکه بیانگر معنی رفع ابهام و رفع مشکل و تعالی پیشرو یک سازمان می باشد .
مدرس این سمینار آموزشی مفهموم منشی را با معنای همانند ایجادکننده ، بوجود آورنده و ابداع کننده توصیف نمود و ادامه داد : مسئولین دفاتر باید مسائلی همانند صورتجلسه نویسی ، خلاصه گزارشات ، آشنایی به متون زبان و ادبیات اداری و دیگر مسائل مربوطه را به خوبی ارائه بدهند و اگر در مولفه های دچار نقص هستند باید مهارت های لازم را در اسرع وقت کسب نمایند .
دکتر بکایی چارت سازمانی مسئول دفتر در سازمانها را بعنوان مدیر ذکر و تصریح نمود : مدیران با ارائه گزارشها درست مسئولین دفاتر تصمیم های مهم سازمانی را نهادینه می کنند
در این سمینار آموزشی مهارت های مختلف منشی گری بصورت کارگاه عملی با حضور مدعوین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =