۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۵۵

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

مجلس حذف آب بهای محصولات کشاورزی را در دو فوریت بررسی می کند

مجلس حذف آب بهای محصولات کشاورزی را در دو فوریت بررسی می کند

بابل - عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی مجلس طرح حذف آب‌بهای محصولات استراتژیک کشاورزی را با دو فوریت بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نیاز آذری شامگاه سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران، هدف از طرح حذف آب‌بها از محصولات استراتژیک را کاهش هزینه‌های تولید و توسعه بخش کشاورزی اعلام کرد.

نماینده بابل در خانه ملت با تأکید براینکه کشاورزی محور اقتصاد مقاومتی و توسعه درون‌زا است افزود: طراحان طرح معتقدند بالا بودن هزینه‌های تولید محصولات کشاورزی با رهیافت‌های اقتصاد مقاومتی در تعارض هست و ازاین‌رو مجلس شورای اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به دنبال اصلاح قوانین و تسهیل کرودن فرآیندهای تولید در کشور است.

عضوهیئت رئیسه مجمع نمایندگان شمالی بااعلام اینکه این طرح دوفوریتی در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد متذکر شد: به‌زودی طرح در جلسه علنی آتی مجلس بررسی می شود و اکثریت نمایندگان از این طرح استقبال کردند.

نایب‌رئیس فراکسیون آب مجلس محصولات استراتژیک کشاورزی را به اقتضای استان‌ها و اهمیت ملی آن‌ها برشمردو گفت: صنعت دام و طیور از مزایا و معافیت‌های این طرح برخوردار خواهند شد.

کد خبر 2970970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha