۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۱۰

رئیس کمیسیون سیاست‌گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان:

مشکلات کارآفرینان باید دغدغه مجلس شود

مشکلات کارآفرینان باید دغدغه مجلس شود

اصفهان- رئیس کمیسیون سیاست‌گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان گفت: کارآفرینان به عنوان بخش تاثیرگذار در رشد اقتصادی کشور محسوب می‌شوند و باید مجلس نسبت به مسایل و مشکلات این بخش دغدغه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رناسی ظهر شنبه در جلسه فوق العاده کمیسیون سیاست‌گذاری و پایش اتاق بازرگانی استان اصفهان اظهار داشت: انتخابات یک موضوع اجتماعی است و نباید نگاه صرف سیاسی به آن داشت.

وی از فعالان اقتصادی خواست که در انتخابات مجلس دهم حضور فعال داشته باشند و افزود: به جای اینکه پشت درهای کمیسیون های مجلس منتظر ورود به جلسات کارشناسی و ارایه نظر و راهکار باشیم باید در صحن علنی از حقوق تولیدکنندگان و کارآفرینان دفاع کنیم.

رئیس کمیسیون سیاست‌گذاری و پایش اتاق بازرگانی استان اصفهان اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان خانه ملت همواره جایگاه ویژه‌ای در اداره کشور در دو بُعد قانون‌گذاری و نظارت دارد.

وی مسایل و مشکلات امروز تولیدکنندگان و صادرکنندگان را بسیار متعدد و پیچیده دانست و بیان داشت: مجلس دهم باید توجه ویژه‌ای به اقتصاد ملی داشته باشد و حمایت از تولید را در دستور کار اصلی قرار دهد.

رناسی تاکید کرد: نمایندگانی باید به مجلس راه پیدا کنند که وضعیت اقتصاد خرد و کلان جامعه را درک کنند و با اتکا به توانمندی علمی خود و بهره‌گیری از نظرات کارشناسان اقتصادی اقدام موثری در بهبود وضعیت کنونی انجام دهند.

استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان نیز در این جلسه با تشریح جایگاه انتخابات مجلس شورای اسلامی در معادلات اقتصادی کشور گفت: چنانچه انتخابات مجلس با حضور پر شور گروه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برگزار شود، فعالان اقتصادی افق روشنی را در اقتصاد ایران پیش‌بینی می‌کنند.

محسن رنانی تصریح کرد: فضای عمومی کشور نیاز به عزم حاکمیت جهت پرشور ساختن انتخابات مجلس دارد تا شور و هیجان جامعه به امید آینده متصل شود.

وی خواستار مشارکت همه گروه‌های اجتماعی در انتخابات مجلس دهم شد و گفت: بخش خصوصی اقتصاد باید در مجلس حضور فعال داشته باشد تا بتواند نظرات و دیدگاه‌های خود را در صحن مجلس مطرح کند.

رنانی خواستار فعال شدن بخش خصوصی در ارایه نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی به حاکمیت شد و اعلام کرد: ارایه بسته پیشنهادی و انتقاد کارشناسی از سیاست‌های اقتصادی دولت به پویایی اقتصاد کشور کمک می‌کند.

کد خبر 2991902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha