ما در تولید محصولات سالم تنها به صرفه اقتصادی نمی‌اندیشیم

یک تولید کننده محصولات غذایی سالم گفت: وظیفه تمام فعالان در عرصه صنایع غذایی،‌ تولید و عرضه محصولاتی است که سلامت مصرف کننده را با مخاطره مواجه نکند.

به گزارش خبرآنلاین از شیراز،علي سرشوقي مدیرعامل شرکت تولیدی غذای سالم کامورکه عصر امروز در نشست خبري برپايي كمپين " با تغذيه سالم به جنگ ديابت برويم"سخن می گفت ، لذت از خوردن را يكي از لذت‌هاي مورد علاقه انسان برشمرد و افزود: اگر بتوان محصولاتي توليد كرد كه هم سالم باشد و هم لذت خوردن را براي انسان به‌دنبال داشته باشد، مي‌توان در نهايت به يك جامعه سالم رسيد.

اين توليد كننده محصولات غذايي سالم، لزوم انجام تحقيقات هدف‌مند را يادآور شد و گفت: ما در توليد محصولات سالم تنها به صرفه اقتصادي نمي‌انديشيم بلكه حاضر به همكاري در انجام تحقيقات پيرامون بيماري‌هاي متابوليك هستيم و اگر به فعاليت اقتصادي توجه مي‌كنيم، براي پايداري حركت‌هاي علمي منجر به سلامت است.

سرشوقي با بيان اينكه استان فارس و شيراز در حوزه پزشكي سرآمد كشور محسوب مي‌شود، لزوم توجه به انجام تحقيقات در حوزه تغذيه و سلامت غذا و غذاي سالم در اين شهر را يادآور و متذكر شد: مي‌توان با يك تدبير مناسب برنامه تحقيقاتي پايلوتي را در شيراز آغاز كرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =