۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۰۷
کد خبر: 82231259
T T
۰ نفر
رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي نماينده وزيرجهاد در استان شد

اراك - ايرنا - رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي با حكم وزير جهاد كشاورزي به عنوان نماينده ارشد اين وزارتخانه در اين استان منصوب شد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي جهاد كشاورزي استان مركزي، علي بابايي در حكمي از سوي محمود حجتي وزير جهاد كشاورزي به منظور تسهيل و تسريع در اقدامات و راهبردهاي مهم در مسئوليت نماينده وزير منصوب شد.
بر اساس اين حكم، تمام واحدهاي وابسته استاني مكلف هستند هماهنگي هاي لازم را در چارچوب ماموريت ها و وظايف محوله و در راستاي راهبري مطلوب و هماهنگ فعاليت هاي بخش كشاورزي در استان مركزي با رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان به عنوان نماينده وزير و مدير ارشد وزارت متبوع انجام دهند.
بر اساس اين حكم نماينده وزير جهاد در استان وظيفه دارد به عنوان مسئول شوراي هماهنگي استان و به منظور ايجاد هماهنگي در انجام وظايف و مسئوليت هاي واحدهاي وابسته استاني و بررسي هاي لازم در خصوص بودجه سالانه، نشست هاي ماهانه تشكيل داده و نتايج را به وزارت جهاد كشاورزي اعلام كند.
استان مركزي با وجود صنعتي بودن، جزء 10 استان برتر كشور در بخش كشاورزي است و 90 هزار بهره بردار شامل 10 درصد شاغلان استان و دو و يك دهم درصد كشور در بخش كشاورزي اين فعال هستند.
670 هزار هكتار اراضي باغي و كشاورزي در استان مركزي وجوددارد و سه درصد توليدات كشاورزي از استان مركزي است كه يك و دو دهم درصد توليدات كشاورزي مازاد بر نياز استان به ساير مناطق ارسال مي شود.
6991/6013**خبرنگار- معصومه ابراهيمي* دبير- مژگان حيدري**

سرخط اخبار استان‌ها