۲۰ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۳۷
کد خبر: 82380711
T T
۰ نفر
استاندار:آيت الله هاشمي تعلق خاطر بالايي به خوزستان و رونق صنعت كشاورزي در آن داشت

اهواز- ايرنا- استاندار خوزستان گفت: آيت الله هاشمي رفسنجاني همواره تعلق خاطر بالايي به خوزستان و رونق صنعت كشاورزي در اين استان داشته و همواره بر استفاده حداكثري از ظرفيت هاي آن تاكيد مي كرد.

غلامرضا شريعتي دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ايرنا در حاشيه مراسم عزاداري رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني درحضور جمعي از مسئولان و مردم ولايتمدار اهواز اظهاركرد:ايستادگي و ثبات در راي و اعتماد به نفس بالا از جمله شاخص هاي مهم شخصيت آيت الله هاشمي رفسنجاني بود و در تمامي دوران خدمت خود هيچ اقدامي را خارج از منطق انجام نداد.
وي افزود:آيت الله هاشمي درتمامي مسئوليت هاي خود، اداره جامعه را درمسير تدبير، عقل و اعتدال پيش برد و در اين مسيربا تحمل انتقادات شديد و سختي هاي فراوان اجازه نداد به نظام خدشه اي وارد شود.
استاندارخوزستان تصريح كرد: آيت الله هاشمي هيچگاه انتقادي از نظام نداشته و پيروي از ولايت فقيه را همواره سرلوحه كار خود قرار مي داد و ارتباط خوبي با مراجع عالي قدر كشور داشت.
وي بيان كرد: ايشان همواره تعلق خاطر بالايي به خوزستان داشته و در جلساتي كه ايشان را ملاقات مي كرديم اين علاقه خود را بارها اعلام و بر تلاش براي توسعه و پيشرفت اين استان تاكيد داشت.
شريعتي تصريح كرد: همچنين ايشان در دوران دفاع مقدس در خوزستان حضوري پررنگ داشت و پس از جنگ تحميلي نيز همواره بر توسعه و رونق كشاورزي در اين استان تاكيد مي كرد.
وي بيان كرد: آيت الله هاشمي رفسنجاني قابليت ها و پتانسيل هاي خوزستان را در حدي مي دانست كه بتواند تمامي كشور را اداره كند وهمواره تاكيد داشت كه بايد براي بارور شدن اين پتانسيل ها تلاش و برنامه ريزي شود.
مراسم سوگواري رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني دوشنبه با حضور جمعي از مسئولان و مقامات استان خوزستان در حسينيه بقيه الله اهواز برگزار شد.
آيت الله هاشمي رفسنجاني يكشنبه شب براثر عارضه قلبي در سن 82سالگي دار فاني را وداع گفت.
6002/7152 خبرنگار: محمدرضا خبازان **انتشاردهنده : كبري آقازري

سرخط اخبار استان‌ها