خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری :

روستاییان مازندرانی از حیث درآمد در کشور در رده چهارم قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۷۶۴

سید ابوالفضل رضوی در همایش دهیاران مازندران در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان ، اظهار داشت: پیروزی اتقلاب اسلامی حاصل حرکت دسته جمعی مردمی بود که هدف آنها استقرار حکومت جمهوری اسلامی بود.

معاون توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری  با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی که امام (ره) در وصیت نامه الهی و سیاسی خود بیان کردند رمز تداوم انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی انقلاب است، افزود: وی در ادامه بیان کردند اگر کسانی که خواهان تداوم انقلاب اسلامی هستند اگر از رمز پیروزی انقلاب غفلت کنند دچار خطا می شوند.
 
رضوی عقل و خرد جمعی موتور محرکه را رمزاین  پیروزی بزرگ عنوان کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی فضای ایران عطر آگین به شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی شد.
 
وی پل پیروزی را ید واحده دانست و افزود: برای رسیدن به توسعه و پیشرفت باید به دنبال ید واحده باشیم زیرا از جداییها و تک روی ها نمی توان به تعالی و پیشرفت دست یافت.
 
رضوی به اهمیت فعالیت دهیاران در روستاها پرداخت و گفت: دهیاران با استفاده از تجربه های شهرداران می توانند راه 40 ساله را به مدت چهار سال طی کنند.
 
وی افزود: طبق مرکز آمار ایران، 9 استان در کشوروجود دارد که درآمد خانوار آنها بیشتر از هزینه خانوار است و مازندران نیز در زمره این 9 استان قرار دارد.
 
معاون توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری  ، افزود: روستاییان مازندرانی از حیث درآمد در کشور در رده چهارم قرار دارند این در حالی است که از استان خراسان جنوبی که پایین سطح قرار دارد درآمد خانوار آن کمتر از هزینه خانوار است.
 
وی با بیان اینکه هر روستایی که بخواهد برای امور روستایی خود سرویس ایاب و ذهاب تهیه کند، تسهیلات با کارمزد چهار درصد در اختیارش قرار می گیرد، گفت: 20 درصد قیمت خودرو را متقاضی پرداخت می کند و بقیه بصورت وام در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز