۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85378310
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کسر سهمیه آرد برای نانواهای متخلف قزوینی

۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبر: 85378310
کسر سهمیه آرد برای نانواهای متخلف قزوینی

قزوین - ایرنا - سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: نانواهایی که در طول یک ماه بیش از سه مرتبه از سوی تعزیرات حکومتی استان جریمه شده باشند، با کسر سهمیه آرد روبرو خواهند شد.

جمشید خدایاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: این واحدهای نانوایی علاوه بر اینکه از سوی تعزیرات با برخوردهای سنگین مواجه خواهند شد، ۱۰ درصد از سهمیه آرد آمها نیز کسر می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف نظارت و کنترل دقیق تر بر عملکرد نانوایان در کارگروه آرد و نان شهرستان قزوین مصوب شده و به زودی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

خدایاری با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد تخلفات صنفی در حوزه کالاهای اساسی به نانوایی‌ها مربوط می‌شود، اظهار کرد: یک هزار و ۶۲۸ واحد نانوایی در استان قزوین وجود دارد که روزانه تحت نظارت و بازرسی دقیق قرار می‌گیرند.

به گفته این مسوول، هدف از تشدید بازرسی‌ها، نظارت بر تامین آردهای بارگذاری شده در قالب یارانه یک و ۲ و به منظور جلوگیری از تعطیلی غیرمتعارف واحدهای نانوایی است.

خدایاری خاطرنشان کرد: با هدف نظارت بر تولید آرد مورد نیاز نانوایی‌ها، از شش کارخانه آرد استان قزوین در یک هفته گذشته بازرسی به عمل آمده است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha