بازدید 8623

وزش باد گرد و خاک و بارش باران در اصفهان

هوای استان اصفهان عصر امروز دو شنبه دگرگون شد و ورزش باد شدید همراه با گرد و خاک ، رعد و برق و بارش باران این منطقه را فراگرفت .
کد خبر: ۵۱۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 20 July 2015
هوای استان اصفهان عصر امروز دو شنبه دگرگون شد و ورزش باد شدید همراه با گرد و خاک ، رعد و برق و بارش باران این منطقه را فراگرفت .

به گزارش ایرنا نا پایداری هوا ، وزش شدید باد و گرد و خاک همراه با رگبار ، زندگی روزمره در شهر اصفهان را کاملا تحت شعاع قرار داده است .

توده های ابر آسمان را در بر گرفته و گرد و غبار میزان هماره با بارش باران وسعت دید را حتی در خیابانهای شهر بشدت کاهش داده است .

اداره کل هواشناسی استان اصفهان روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا اعلام کرد: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر ورود هوای سرد از مناطق شمالی و گذر موجی ناپایدار است که در بیشتر مناطق بویژه در ساعات بعدازظهر افزایش خواهد یافت .

همچنین در نواحی شمالی و شرقی استان باد شدید با گرد و خاک وزیدن گرفته و در برخی از مناطق استان بویژه نواحی غرب و شمال رگبار و رعد و برق وجود دارد.

بنا بر این گزارش ، دمای هوا در 24 ساعت آینده سه تا چهار درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

هوای کلانشهر اصفهان برای فردا سه شنبه، کمی ابری، گاهی افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک و احتمال رگبار پراکنده و برای روز چهارشنبه، صاف تا کمی ابری،در بعد ازظهر افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی شده است.

دمای فعلی این کلانشهر حدود 24 درجه سانتیگراد با رطوبت 41 درصد اعلام شده است.

کاشان، دهق، علویجه و ورزنه اصفهان در 24 ساعت گذشته شاهد بارندگی بودند که بیشتر میزان بارش در کاشان با 1.9 میلیمتر گزارش شده است.

امروز گرمترین نقطه استان اصفهان چوپانان با 41 درجه و فریدونشهر با 12 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین نقطه این استان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی