مردم چهارمحال و بختیاری ۳ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون مردم نیکوکار استان ۳ میلیارد و ۱۷ میلیون تومان در راستای تأمین غذای گرم و سبدهای مواد غذایی کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،علی ملک پور بیان کرد: با آغاز طرح اطعام مهدوی مردم نیکوکار استان با کمک‌های نقدی، مواد غذایی و حضور داوطلبانه در آشپزخانه‌های مهدوی سعی در کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی نیازمندان داشته‌اند.
وی با اشاره به پخت غذای گرم در ۲۳ آشپزخانه مهدوی افزود: ۳۲ هزار غذای گرم در این آشپزخانه‌ها با رعایت تمامی نکات بهداشتی پخت و با حفظ فاصله اجتماعی در بین نیازمندان استان توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: همچنین در راستای تأمین بخشی از مایحتاج خانواده‌های نیازمند ۸۳۳۵ بسته مواد غذایی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت مرغ و حبوبات با هزینه یک میلیارد و ۸۰۸ میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.
ملک پور بابیان اینکه مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی بخشی از نیازهای اقتصادی خانواده‌های نیازمند را برطرف کنند گفت: شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸۸۸۷، واریز به شماره‌حساب بانک ملی ۰۱۱۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۳۱۵۵۳۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۲۹۱ برای دریافت کمک‌های نقدی مردم استان در نظر گرفته‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ادارات کمیته امداد استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست استان هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1389869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =