معرفی اتاق های هتل الیزه شیراز به همراه قیمت

شیراز به‌عنوان یک کلان‌شهر و البته مقاصد گردشگری در ایران شناخته می‌شود که می‌توانید با سفر به آن انبوهی از آثار تاریخی از دوره‌های مختلف و البته جاذبه‌های توریستی دیگر را بازدید کنید. همه ما می‌دانیم که پیش از سفر، رزرو هتل بهترین راه برای اقامت خواهد بود و خوشبختانه برای رزرو هتل شیراز انتخاب‌های زیادی در دسترستان خواهد بود.

شیراز علاوه بر گردشگران داخلی، مقصد توریسم پزشکی در داخل کشور است و سالانه افراد زیادی از کشورهای مختلف برای انجام عمل‌های جراحی یا موارد دیگر به این شهر سفر می‌کنند. همین موضوع باعث شده که روزبه‌روز کیفیت خدمات هتل‌هایی مانند هتل الیزه شیراز بالا و بالاتر برود.

در این مطلب سعی می‌کنیم کیفیت خدمات و امکانات هتل الیزه شیراز را با بررسی اتاق‌هایش به شما نشان دهیم. پس اگر برای سفر به شیراز به دنبال هتل مناسبی هستید، توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید.

معرفی اتاق‌های هتل الیزه شیراز

سال 1393 ساختمان این هتل به بهره‌برداری رسید و از آن زمان تاکنون این هتل در بین بهترین مکان‌های اقامت در شیراز شناخته می‌شود. موقعیت مکانی هتل به نحوی است که می‌توانید به بخش خاصی از شهر دسترسی بیش‌تری داشته باشید؛ چرا که هتل الیزه در منطقه معالی آباد ساخته شده است. البته که برای بازدید از بافت تاریخی و آثاری مانند ارگ کریم‌خان یا بازار وکیل تنها کافی است سوار مترو شوید.

این هتل در 7 طبقه با معماری به روزی طراحی و به بهره‌برداری رسید و یکی از مدرن‌ترین هتل‌های شیراز است. برای پذیرایی و اقامت نیز 68 اتاق در این ساختمان تعبیه شده است. این اتاق‌های به‌طورکلی به 5 نوع مجزا تقسیم می‌شوند.

اتاق‌های دو تخته برای یک نفر

این اتاق‌های ممکن است به شکل توئین یا دبل تحویل شوند و نوع تخت در زمان رزرو باتوجه‌به موجودی خالی هتل مشخص خواهد شد. یکی از نکات مثبت در مورد هتل الیزه شیراز در واقع نظافت خوب برای همه اتاق‌ها است که تجربه سفرتان را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

اتاق دوتخته دونفره

اتاق‌های توئین هتل الیزه باتوجه‌ به استانداردهای روز هتلداری طراحی و چیده می‌شوند که برای دو نفر فضای کافی و البته مجزا داشته باشند. در این اتاق‌ها دو تخت یک‌نفره با بهترین کیفیت قرار دارد و دیگر تجهیزات اقامتی هم متناسب با تعداد دو نفر در دسترستان خواهد بود.

خوشبختانه در تمامی قسمت‌های هتل الیزه شیراز توجه خاصی به نورپردازی شده و شما در اتاق‌ها به‌هیچ‌عنوان حس خفگی و تاریکی را تجربه نخواهید کرد. البته این نورپردازی طبق اصول بوده و آرامش شما را بر هم نخواهد زد.

اتاق یک تخته دونفره

زوج‌ها عموماً متقاضیان اصلی برای اتاق‌های یک تخته دونفره در هتل الیزه خواهند بود. کادر مجرب این هتل برای طراحی دکوراسیون اتاق‌ها از هیچ چیزی کم نگذاشته‌اند و شما می‌توانید لذت استراحت در فضای مدرن را تجربه کنید. لازم به ذکر است که تمام تجهیزات و امکانات رفاهی متناسب با استانداردهای هتلداری برای آقایان و خانم‌ها در این اتاق قرار خواهند گرفت.

سوئیت جونیور

سوئیت جونیور هتل الیزه شیراز مناسب خانواده‌های 3 نفره یا جمع‌هایی با همین تعداد است که می‌خواهند فضای بزرگ و لوکس‌تری در اختیار داشته باشند. از امکانات این اتاق می‌توان به تلویزیون، میز کار، مینی آشپزخانه بدون امکانات پخت‌وپز، یک اتاق‌خواب با تخت کینگ سایز، حمام و سرویس بهداشتی و مبلمان تختخواب‌شو برای نفر سوم اشاره کرد.

به‌علاوه برای این سوئیت‌ها اینترنت پرسرعت‌تر، سرویس چای و قهوه رایگان روزانه، تجهیزات بهداشتی بیش‌تر و یک یخچال 7 فوت در نظر گرفته شده است که اقامت شما را لذت‌بخش‌تر خواهند کرد. طراحی این سوئیت به نحوی است که بتواند برای شما تداعی‌کننده خانه باشد و در طول سفر احساس کمبود فضا نداشته باشید.

سوئیت رویال

یک پله بالاتر سوئیت رویال قرار می‌گیرد که نهایتاً برای 3 نفر مناسب خواهد بود. این سوئیت حتی از سوئیت‌های جونیور هم مجهزتر طراحی شده و عمدتاً برای اقامت افراد مهم استفاده می‌شود. از نقاط تمایز این سوئیت می‌توان به تراس مبله آن اشاره کرد که شما را با چشم‌انداز کوه‌های دراک آشنا می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید: فاصله هتل مدینه الرضا از جاهای دیدنی مشهد

این سوئیت دارای یک مینی آشپزخانه بدون امکانات، مبلمان تختخواب‌شو، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی مجهز و تمیز، میز کار در اتاق و اتاق نشیمن، اتاق‌خواب با تخت کینگ سایز و طراحی زیبا، اینترنت پرسرعت، چای و قهوه رایگان روزانه، سرویس بهداشتی و حمام در اتاق‌خواب، یخچال 7 فوت و امکانات بهداشتی مجهزتر است.

قیمت رزرو اتاق در هتل الیزه شیراز

برای کسانی که به دنبال اقامت در بخش نوساز شهر شیراز و دور بودن از هیاهوی ترافیک هستند، هتل الیزه شیراز بهترین گزینه خواهد بود. بسیاری از مسافران عرب‌زبانی با کمک بلیط لحظه آخری مشهد شیراز به این شهر سفر می‌کنند و پس از بازدید جاذبه‌های شهر مشهد، می‌توانند به تفریح در شیراز بپردازند. آخرین نکته در مورد هتل الیزه شیراز، قیمت مقرون‌به‌صرفه اتاق‌های این هتل است. با درنظرگرفتن امکانات و سطح کیفیت خدماتی که به میهمانان ارائه می‌دهند، قیمت اقامت در این هتل بسیار اقتصادی خواهد بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1678212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =