۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۴۳
کد خبر: 81683107
T T
۰ نفر
فرماندار دهلران: ديپلماسي موفق دولت تدبير و اميد به تحريم هاي ظالمانه خاتمه داد

ايلام - ايرنا - فرماندار دهلران ديپلماسي موفق دولت تدبير و اميد را موجب عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي و پاياني بر تحريم هاي ظالمانه غرب عليه كشورمان دانست.

اميد علي سبزي روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا ضمن تبريك موفقيت نظام اسلامي، دولت تدبير و اميد و فرزندان ملت در مذاكرات هسته اي گفت: اين بار نيز تيم مذاكره كننده برگ زرين تاريخي ديگري براي ملت ايران اسلامي به ثبت رساند كه در تاريخ ماندگار مي شود.

وي با اشاره به موفقيت دولت تدبير و اميد در اين ماراتن بزرگ جهاني افزود: رهنمودها و حمايت هاي رهبر معظم انقلاب، رييس جمهور، هوشياري تيم مذاكره كننده و پشتيباني ملت موجب اين سربلندي شد.

فرماندار دهلران ادامه تحقيق و توسعه در بحث انرژي هسته اي و لغو تحريم ها را موفقيتي بزرگ براي نظام مقدس اسلامي و دولت تدبير و اميد دانست و گفت: تيم مذاكره كننده در يك نبرد نابرابر ديپلماتيك نشان دادند كه اراده ملت ايران مي تواند كشورهاي ابرقدرت دنيا را پاي ميز مذاكره بياورد.

به گفته سبزي، آنان كه روزي هيچ حقي براي ملت ها قايل نبودند امروز به پشتوانه خون شهدا، اراده ملت و رهبري مقتدرانه رهبر معظم انقلاب حقوق ما را در انرژي صلح آميز هسته اي به رسميت شناختند.

وي دستاوردهاي جمع بندي مذاكرات را موجب اقتدار بيش از پيش نظام و دولت دانست و يادآور شد: امروز ديگر پروژه ايران هراسي در دنيا مفهوم خود را از دست داده و همه كشورها به اين باور رسيدند كه جمهوري اسلامي در مواضع ملي ذره اي از حقوق ملت كوتاه نمي آيد.

سبزي گفت: فرزندان ملت امروز نشان دادند كه دولت بدنبال ارتقاي جايگاه نظام مقدس جمهوري اسلامي در عرصه بين المللي است و عزت و اقتدار نظام را در همه عرصه ها دنبال مي كند و حمايت هاي رهبر فرزانه انقلاب نيز نعمت بزرگي براي دولت و ملت است كه مسير رشد و توسعه را بيش از پيش در سال دولت و ملت، همدلي و همزباني به سرعت طي كند.

9002

سرخط اخبار استان‌ها