۰ نفر
۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

آنچه که در ادامه می خوانید فقط یک گزارش آگهی نیست؛ تجربه‌ای ارزشمند است که از سوی یکی از مشتریان وب سایت «سورپرایز گجت»، برایشان ارسال شده است.

 اما اگر دقيقا نمي دانيد كه كار اين وب سايت چيست پيشنهاد مي كنم اول سري به اين لينك بزنيد و بعد ادامه اين گزارش را بخوانيد.

"چند سالي از ازدواج من و همسرم مي گذرد هر سال وقتي به نيمه هاي ماه تير مي رسيم او مرا با بهترين هداياي ممكن در محلي خاص و به ياد ماندني غافل گير مي كند و من به دليل مشغله زياد، نهايتا فرصت خريد يه كادو را پيدا مي كردم و حتي دريغ از يك حركت خاص كه بتوانم برايش انجام دهم.

تصميم گرفته بودم كه امسال هر جور كه شده اين روز را با شكوه تر از هميشه برگزار كنم و به او نشان دهم كه حتي اگر بيشترين مشغله دنيا را هم داشته باشم محال است كه اين روز عاشقانه مان را فراموش كنم. به همين دليل با يكي از دوستان خوش سليقه ام در اين مورد مشورت كردم و او وب سايت «سورپرايز گجت» ، را به من معرفي كرد.

وب سايت را كه باز كردم؛ آنقدر پيشنهادات عجيب و جالب در آن بود كه دچار سردرگمي شده بودم، نمي توانستم تصميم بگيرم براي همين با شماره اي كه درون وب سايت بود 86034611 تماس گرفتم و مشكلم را مطرح كردم، مرد جواني كه به نظر خيلي خوش سليقه هم مي آمد پيشنهاد كرد كه از بسته سورپرايز شام ويژه و يك از هداياي ماندگار استفاده كنم و راهنماييم كرد كه چطور بايد آنها را خريداري كنم.

2 دقيقه هم زمان نبرد، محصولات مورد نظرم را انتخاب كردم، به سوالات پاسخ دادم، پرداخت را انجام دادم و از آن لحظه به بعد استرس تمام وجودم را گرفت؛ خيلي ساده انجام شده بود و شك داشتم كه به همين سادگي هم جالب و لذت بخش باشد. اما چاره ديگري نداشتم بايد اعتماد مي كردم...

صبح روز بعد

ساعت حدود 10 صبح بود كه همسرم تماس گرفت و با خوشحالي خيلي زياد (هنوز به ياد ندارم كه همسرم به غير از روز عروسي مان انقدر ذوق زده باشد) خبرداد كه شخصي برايش يك دسته گل زيبا با گل هاي بنفش آورده و يك كارت شيك كه از سوي من براي صرف شام در ساعت 8 شب دعوت شده است. شايد باورتان نشود ولي من فقط رستوران را انتخاب كرده بودم و گفته بودم كه همسرم چه رنگ هايي را دوست دارد!

سورپرایزگجت

ساعت 7 به دنبال همسرم رفتم تا به رستوران برويم، تصورم اين بود كه در زمان صرف شام هم شخصي آمده و هديه او را خواهد داد؛ اين خيلي خوب بود، اينطوري همسرم احساس مي كرد كه حداقل چند روز براي او زمان گذاشتم تا اينقدر همه چي سر جايش باشد.
اما واقعيت چيز ديگري بود؛ زماني كه وارد رستوران شديم يك نوشته زيبا روبروي درب رستوران بود: «سركار خانم .... و جناب آقاي .... سالروز عشقتان مبارك، خوش آمديد» همسرم در چشمانش برق افتاده بود و البته من هم خيلي هيجان زده شده بودم. ميزي مخصوص براي ما رزرو شده بود؛ روي آن شمع هاي زيباي بنفش و طلايي روشن بود چند شاخي گل بنفش و سفيد خودنمايي عجيبي مي كرد. گارسون از ما سفارش را گرفت و رفت. ناگهان صداي مويسقي هميشگي مان در محيط رستوران پيچيد؛ همسرم به قدري خوشحال بود كه اشك در چشمانش حلقه زد و از ته دل به من لبخند مي زد.

ناگهان ياد سوال هايي افتادم كه در زمان خريد اين بسته از من پرسيده شده بود. غذا را كه برايمان آوردند شخصي با يك دوربين نزديك آمد و اجازه گرفت كه اين صحنه را ثيت كند. پس از صرف غذا هم كادو همسرم در بسته بندي شكيل روي ميز قرار گرفت.
سال ها بود كه فكر مي كردم يك سفر براي هر دومان لازم است براي همين هم يكي ديگر از بسته هاي سورپرايز گجت كه مخصوص سفر بود را انتخاب كرده بودم و به همراه عكس خاطر انگيز دوران نامزديمان كه به همت اين گجت بر روي شاسي چاپ شده بود را به همسرم هديه كردم.

از آن وقت چند روزي مي گذرد و من هنوز هيجان زده‌ام، بين خودمان باشد، همسرم براي تمام عزيزانمان طوري از اين شب تعريف مي‌كند كه خودم هم احساس مي كنم بيشتر از 2 هفته براي اين مراسم زمان صرف كردم..."

باور داشته باشيد كه اين گجت مي تواند عشقتان را مجذوب تر كند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438114