بازدید 81205
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

تعطیلات والیبالیست معروف در کنار خانواده

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۱۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 20 July 2015
تعطیلات والیبالیست معروف در کنار خانواده هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

** تعطیلات والیبالیست معروف در کنار خانواده‌

تعطیلات والیبالیست معروف در کنار خانواده+عکس

بیشتر ببینید


** شغل من بازیگری نیست

شغل من بازیگری نیست

اگر بخواهیم شغل را به گونه ای ببینیم که بابتش کسب درآمد می کنیم، باید بگویم شغل من بازیگری نیست. در طول این سال ها سعی کردم امرار معاشم از طریق دیگری باشد که وابسته به بازیگری نباشم تا بتوانم انتخاب های درست تری فارغ از هرنوع نیاز مالی داشته باشم، اما اگر بخواهیم شغل را میزان مشغولیت در طول روز بدانیم بله، من شغلم بازیگری است چون وقت زیادی برایش در طول رز و در طول سال می گذارم.

بیشتر بخوانید



‌** گیرشمن ‌ایران‌شناس‌؛ «خائن است یا خادم»؟!


رومن گیرشمن نخستین شخصی است که بحث مهاجرت آریایی‌ها را به شکل سیستماتیک بررسی ‌‌و نظریاتش را بر پایه یافته‌های باستان شناس ارائه و طرحی هدفمند با مسیر مشخص درباره آریایی‌ها مطرح می‌کند و در انجام این مهم از منابع علمی و پژوهشی روس‌ها بیشترین بهره را می‌برد.

بیشتر بخوانید و بدانید


** طالع بینی اتاق‌خواب‌ و تخت‌خواب‌‌ها

طالع بینی تخت خواب

شاید ما برای چیدمان اتاق نشیمن فاکتورهای بسیاری را مد نظر یگیریم و یا از دوست یا افراد خانواده برای داشتن دکوری مناسب نظر بخواهیم؛ اما اتاق خواب تقریبا تنها جایی است که دست ما را باز می‌گذارد تا‌ با هر رنگ و طرح و وسیله‌‌ای آن را بچینیم و از بودن در آن احساس امنیت و آرامش کنیم.

بیشتر ببینید


** جملات ‌زیبای آغازین کتاب‌ها؛ با هم بخوانیم



بهترین دوران بود، بدترین دوران بود، دوران درایت بود، دوران حماقت بود، اوج ایمان بود، اوج شک بود، فصل روشنایی بود، فصل تاریکی بود، بهار امید بود، زمستان یاس بود، همه چیز در یک قدمی ما بود، همه چیز را پشت سر گذاشته بودیم، همه مستقیم به بهشت می‌رفتیم، همه مستقیم در جهت مخالف می‌رفتیم.
● داستان دو شهر/چارلز دیکنز/ ۱۸۵۳

بیشتر بخوانید


** سفر به دنیای درون کاخ عالی قاپو

همه چیز درباره بنای عالی قاپو

بالاى این در، پنجره‏اى مشبک قرار دارد که از آن نور به داخل کرباس مى ‏تابد. اتاق هاى اطراف همین کرباس در حقیقت محل ادارات دولتى بوده است. دو راه پله مارپیچ در دو گوشه طبقه اول راه‌هاى ارتباطى را تشکیل مى‌‏دهند. بالاى طبقه اول، چهار طبقه هست که هر دو طبقه علاوه بر اتاق‌هایى که دارند، داراى تالار بزرگ هستند.

بیشتر بخوانید و ببینید


** طرز تهیه آش سبزی محلی شیراز

طرز تهیه آش سبزی محلی شیراز

آش سبزی یکی از آش های سنتی و بسیار قدیمی بخصوص در شیراز است که اغلب بعنوان نذری مورد استفاده قرار میگیرد ، این آش با روغن داغ ، پیاز داغ ، آبلیمو و نان سنگک سرو میشود.

بیشتر بخوانید

** شال های رنگارنگ تابستانی burberry 



بیشتر ببینید


** «تنهایی» هم عالمی دارد؛ اما ...



تنهایی به عنوان یکی از پیامدهای کمرویی شدید نیز شیوع فراوانی دارد،‌ به گونه‌ای که 25 درصد آزمودنی ها در ایالات متحده تنهایی را گزارش کرده‌اند‌ و مشخص شده است که افراد تنها در مقایسه با افراد غیر تنها با احتمالات بیشتری به مشکلات روانی‌، الکلیسم، اختلالات روان‌‌تنی، خودکشی، باورهای خودخوار‌شماری و ناراحتی و بدبینی دچار می شوند.

بیشتر بخوانیم


** معجزه قصه‌خوانی در مهارت‌های کودکان



برخی از مسائل کودکان با مشکلات عاطفی و رفتاری از ضعف آگاهی و بهره نبردن از مهارت‌های اجتماعی، الگوی کلامی صحیح، رفتارهای جامعه‌پسندانه، مهارت‌های ارتباطی و دوست‌یابی، مسئولیت‌پذیری، و غیره ناشی می‌شود؛ پس آموزش این مهارت‌ها به این کودکان ممکن است تا حدودی از بروز این مشکلات پیشگیری کند. درمان‌گران و روان‌شناسان کودک می‌توانند جدیت بیشتری برای استفاده از قصه در مداخله‌های درمانی کودکان و نوجوانان نشان دهند و والدین و معلمان بهتر است استفاده گسترده‌تر از قصه‌های هدف‌دار را در برنامه‌های آموزشی و تربیتی کودکان بگنجانند به خصوص که این امر در سنت تربیتی فرهنگ ما جایگاه خاص خود را هم دارد.

بیشتر بخوانید


** دلیل زردی چشم ها چیست؟

دلیل زردی چشم ها چیست؟

در سندرم ژیلبرت، بدون اختلال در کار کبد، میزان بیلی روبین خون بالا می رود. این افراد بدون هیچ مشکلی، فقط کمی زردی در چشم ها دارند. هموگلوبین موجود در گلبول های قرمز بدن ما در نهایت تبدیل به رنگدانه زردرنگی به نام بیلی روبین می شود که کبد مسئول دفع این ماده به خارج از بدن از طریق صفرا است.

بیشتر بخوانید و بدانید


** دانلود کلیپی از حرکات خارق‌العاده و نمایشی در وسط خیابان

بیشتر ببینید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی