منظورم از كاهش صادرات محصولات كشاورزی، اصفهان نبود

اصفهان- ایرنا- رئیس كمیسیون كشاورزی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان گفت: منظور من از بیان كاهش صادرات محصولات كشاورزی، صادرات اصفهان نبود و منظور، صادرات محصولات كشاورزی كشور است.

' حمیدرضا قلمكاری ' روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا، تصریح كرد: من اطلاعی از میزان و ارزش صادرات محصولات كشاورزی اصفهان ندارم و اظهارات اخیر من در جلسه كمیسیون كشاورزی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان مبنی بر كاهش محصولات كشاورزی مربوط به صادرات محصولات كشاورزی كشور بود.
روزنامه نصف جهان اصفهان روز دوشنبه با عنوان ' كاهش صادرات محصولات كشاورزی اصفهان' به نقل از قلمكاری نوشت: صادرات محصولات كشاورزی در سال 95 نسبت به سال 94 از لحاظ وزنی و ارزشی كاهش یافته است.
رئیس كمیسیون كشاورزی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی در مطلب یاد شده به آمار و میزان محصولات كشاورزی صادر شده و ارزش آنها اشاره ای نكرده است.
این در حالیست كه سازمان جهاد كشاورزی استان اصفهان نوزدهم مهر امسال از صادرات بیش از 37 میلیون كیلوگرم محصولات كشاورزی به ارزش 45 میلیون دلار از استان اصفهان در شش ماه اول امسال به خارج از كشور خبر داد.
بر اساس اعلام این سازمان، صادرات محصولات كشاورزی استان اصفهان در شش ماه اول امسال از نظر وزنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 84 درصد و از نظر ارزش دلار حدود 27 درصد رشد داشته است.
ت/7153 / 2093 **خبرنگار: هدی استكی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
كانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna

سرخط اخبار استان‌ها