زمین شهرک تخصصی دانش بنیان نهاده‌های کشاورزی گندمان چهارمحال و بختیاری تامین شد

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای توسعه و پیشرفت استان این اداره کل زمین مورد نیاز احداث شهرک تخصصی دانش بنیان نهاده‌های کشاورزی بخش گندمان از توابع شهرستان بروجن به مساحت ۸۰ هکتار را تامین و واگذاری اولیه آن انجام شد.

اصغر احمدی شامگاه سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از دستور استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای اداری بخش گندمان در ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۲ مبنی بر تامین زمین شهرک تخصصی دانش بنیان نهاده‌های کشاورزی گندمان، با تلاش اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری این استان و سایر دستگاه‌های مسوول مشکلات و موانع زمین مورد نظر برطرف شد.

وی اظهار کرد: براین اساس با واگذاری اولیه زمین در کمیسیون تخصصی طرح‌های غیرکشاورزی استان موافقت و زمین مورد نظر به شرکت شهرک‌های صنعتی واگذار شد.

بیشتر بخوانید:

بیش از ۲۸ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سفر در چهارمحال و بختیاری جذب شد

استاندار: هشت هزار میلیارد ریال اعتبار «سد آقبلاغ» چهارمحال و بختیاری تامین شد

به گزارش ایرنا، شهرک تخصصی دانش بنیان نهاده‌های کشاورزی گندمان از مصوبه‌های سفر رییس جمهوری و دومین شهرک پس از شهرک تخصصی بادام سامان است که در راستای جهش تولید نهاده‌های مورد نیاز بخش کشاورزی و دامپروری استان اعم از بوجاری و بسته‌بندی بذر، تجهیزات آبیاری، ادوات، کود و سموم کشاورزی و خوراک دام، طیور و آبزیان و مکمل‌های غذایی سهم بسزایی دارد.

به گزارش ایرنا، بخش گندمان در ۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha