اُفت 5 هزار تومانی قیمت گوشت/ علت کاهش لغو مجوز صادرات دام

11:55 - 28 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۸۴۹۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه کاهش قیمت گوشت در بازار ادامه دارد، گفت: لغو مجوز صادرات دام زنده از سوی وزارت صنعت موجب شد تا قیمت گوشت طی سه هفته اخیر ۵ هزار تومان کاهش یابد.

کاهش قیمت گوشت در بازار ادامه دارد/ کاهش قیمت با لغو مجوز صادرات دامعلی اصغر ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد با بیان اینکه بازار گوشت قرمز در رکود به سر می‌برد، اظهار کرد: به دلیل اینکه در آخر ماه به سر می‌بریم و از طرفی به دلیل گم شدن هوا خریدار کم شده است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه کاهش قیمت گوشت ادامه دارد و در این هفته نیز یک هزار تومان کاهش یافته است، افزود: هرکیلوگرم شقه گوسفندی با ۴۶ تا ۴۷ هزار تومان به مغازه‌ها عرضه می‌شود و آن‌ها نیز با سود ۱۰ درصدی با قیمت هر کیلوگرم ۵۰ تا ۵۱ هزار تومان به فروش می‌رسانند.

وی با بیان اینکه گوشت‌های وارداتی نیز در حال عرضه است، گفت: گوشت‌های وارداتی نیز در فروشگاه‌های زنجیزه‌ای و هایپر‌ها و فروشگاه‌های منتخب را تامین می‌کنند و بازار کمبود خاصی وجود ندارد.

ملکی درباره علت کاهش قیمت گوشت قرمز تصریح کرد: لغو مجوز صادرات دام زنده از سوی وزارت صنعت موجب شد دام نده بیشتر در بازار داخلی عرضه شود و موجب شد تا قیمت گوشت طی سه هفته اخیر ۵ هزار تومان کاهش یابد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره پیش بینی بازار نیز گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد و میزان دام در میادین افزایش یابد انتظار داریم باز هم قیمت کاهش یابد.



ناشناس
|
-
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
کی ایران در زمینه تولید گوشت گوسفندی خودکفا شود؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *