۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶
کد خبر: 82229759
T T
۰ نفر
برگزاري آئين اعطاي بورس تحصيلي به دانش آموزان و دانشجويان البرز

كرج-ايرنا-آئين اعطاي بورس تحصيلي به دانش‌آموزان و دانشجويان مستعد البرز با حضور فعالان اقتصادي و مسئولان كشوري و استان به همت جامعه نيكوكاري ابرار وابسته به اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي البرز 28 شهريورماه سال جاري برگزار مي شود.

دبير كل اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي استان البرز روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگارايرنا گفت: تكريم و ارتقا فرهنگ نيكوكاري در جامعه، پاسداري از حريم منزلت اجتماعي فعالان بخش خصوصي، كمك به رشد فعاليت‌هاي خيرخواهانه و مساعدت مؤسسات خيريه در انجام امور خير از جمله ماموريت‌هاي جامعه نيكوكاري ابرار است.
مسعود قاسمي افزود:جامعه نيكوكاري ابرار بر مبناي مأموريت خود در گسترش فرهنگ خدمت به همنوعان و ارتقا فرهنگ كمك به طبقات محروم و نيازمند در جامعه نقش موثري دارد.
وي خاطرنشان كرد: دفترنمايندگي جامعه نيكوكاري ابرار با هدف گسترش فعاليت هاي نيكوكاري و ارايه بورسيه تحصيلي به دانشجويان و تامين هزينه تحصيل دانش آموزان با استعداد و نيازمند توسط فعالان اقتصادي اين استان راه اندازي شده است.
دبير كل اتاق بازرگاني البرز با اشاره به روش هاي حمايت از افراد در جامعه نيكوكاري ابرار گفت: دانش آموزان مستعد تحصيل از طريق نمايندگان آن جامعه در اتاق هاي بازرگاني سراسر كشور با همكاري سازمان هايي مانند بهزيستي، آموزش و پرورش، كميته امداد و ديگر موسسات حمايتي توسط مددكاران شناسايي مي شوند.
قاسمي اضافه كرد: اين افراد پس از تكميل پرونده، در سيستم سامانه سراسري جامعه نيكوكاري ابرار ثبت و موردحمايت فعالان اقتصادي بورس تحصيلي مي شوند.
7411/1535

سرخط اخبار استان‌ها