۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹
کد خبر: 82431239
T T
۰ نفر
وزير جهاد كشاورزي بازديد خود از كانون ريزگردها در خوزستان را آغاز كرد

اهواز- ايرنا- محمود حجتي وزير جهاد كشاورزي كه از سوي رئيس جمهوري براي مقابله با ريزگردها در استان خوزستان ماموريت ويژه يافته روز چهارشنبه با حضور در اهواز بازديد خود از كانون ريزگردها در خوزستان را آغاز كرد.

به گزارش ايرنا حجتي به همراه معاون برنامه ريزي وزارت جهاد كشاورزي و رييس سازمان جنگلها و مراتع كشور روز چهارشنبه به صورت هوائي بازديد خود از كانونهاي ريزگرد در استان خوزستان آغاز كرد.
قرار است پس از بازديد از اين كانونها نشست تخصصي براي ارائه راهكارهاي كوتاه مدت و بلند مدت در استانداري خوزستان برگزار شود.
ايجاد كربند سبز و درختكاري يكي از راهكارهاي مبارزه با كانون ريزگردهاي داخلي است كه توسط سازمان جنگلها و مراتع كشور در استان خوزستان آغاز شده است كه وزير جهاد كشاورزي در اين بازديد آخرين وضعيت را بررسي خواهد كرد.
بروز پديده ريزگردها در استان خوزستان چند سالي است كه به يك معضلي براي مردم تبديل شده است و عدم بارندگي در هر سال اين پديده را تشديد مي كند.
امسال نيز كه بارندگيها در استان خوزستان و بخصوص در نواحي منشا ريزگردهاي استان خوزستان كاهش يافته در روز هشتم بهمن ماه باعث ايجاد توفان گرد و خاك شد.
6064
خبرنگار و دريافت كننده: محسن بهاروند

سرخط اخبار استان‌ها