۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

۲۱۵۰ پروژه کشاورزی در مازندران اجرا شده است

۲۱۵۰ پروژه کشاورزی در مازندران اجرا شده است

ساری -رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال دو هزار و ۱۵۰ پروژه عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان اجراشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دلاور حیدر پور صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، بابیان اینکه در دو سال اخیر در بخش کشاورزی توفیقاتی داشتیم، گفت: امسال هم با شرایط سخت اقتصادی میزان اعتبارات مصوب تملک دارایی ۳۸۰ میلیارد ریال و اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهوری در بخش کشاورزی ۱۸۴ میلیارد تومان بوده است.

وی بابیان اینکه در سال جاری ۳۰۰ میلیارد ریال برای پرداخت یارانه بذور از اعتبارات ملی پرداخت کردیم، اعتبار مصوب ملی در این بخش را بیش از ۴۰ میلیارد ریال بیان کرد.

حیدر پور بابیان اینکه دو هزار و ۱۵۰ پروژه عمرانی در سال جاری در بخش کشاورزی در دست اجرا داریم، گفت: در دهه فجر و به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای انقلاب ۶۵ پروژه عمرانی در زمینه‌های مختلف، آب‌وخاک، تأمین آب، تولیدی، گوشت، ادوات، گل و گیاهان زینتی بهره‌برداری می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از این تعداد ۱۴ تولیدی، ۴۷ پروژه زیربنایی است و درمجموع ۵۵۴ میلیارد ریال اعتبارات و تسهیلات برای اجرای این پروژه‌ها هزینه و صرف شده است.

وی بابیان اینکه با اجرای آن برای ۱۲۰ نفر اشتغال جدیدایجاد و حدود سه هزار تن به میزان تولید افزوده‌شده، گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، بیش از ۱۶ هزار خانوار نیز از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند

حیدر پور ادامه داد: دو پروژه تجهیز و نوسازی، هشت آبیاری قطره‌ای، ۱۰ پروژه شن‌ریزی و جاده بین مرازع، استخر ذخیره آب، برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی و چهار مورد بهره‌برداری از سورتیینگ، پروژه مرغ مادر گوشتی، سه پروژه قارچ خوراکیازجمله طرح‌هاست.

کد خبر 3037970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha