رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: 3 هزار و 269 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در راستای طرح سلامت نوروزی در همدان کشف و معدوم شد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ محمد خیراندیش، که در کارگروه سلامت و امنیت غذایی همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: اجرای طرح نوروزی از اول اسفند تا 15 فروردین ماه با فعالیت 54 نفر از کارشناسان در قالب 27 تیم بازرسی بهداشت محیط در سطح شهرستان همدان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در طرح سلامت نوروزی هشت هزار و 41 مرکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، 406 اماکن عمومی، 32 سامانه آبرسانی شهری، 15 مکان خدمات پذیرایی در مسیر راههای استان تحت نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

خیراندیش تصریح کرد: هدف از اجرای طرح پوشش و نظارت مراکز، اماکن عمومی، سامانه‌های آبرسانی حداقل یکبار در طول برنامه و اماکن خدماتی پذیرایی مسیر راهی حداقل سه نوبت در طول اجرای برنامه است.

وی با اشاره به آمار فعالیت‌های انجام شده در ظرف 15 روز نخست اجرای طرح سلامت نوروزی در شهرستان همدان گفت: در این مدت دو هزار و 157 مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس، 797 مورد بازدید از اماکن عمومی حساس، 35 مورد بازدید از اماکن بین راهی تحت پوشش بازدید به عمل آمده است.

به گزارش خبرآنلاین، شهروندان می‌توانند گزارشات، شکایات و انتقادات خود را به صورت شبانه‎روزی از طریق سامانه بهداشت 190 گزارش دهند تا کارشناسان مرکز بهداشت در اسرع وقت برای پیگیری موضوع اقدام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =