۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۷
کد خبر: 82195498
T T
۰ نفر

432 طرح هفته دولت در سمنان بهره برداری می شود

۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۷
کد خبر: 82195498
432 طرح هفته دولت در سمنان بهره برداری می شود

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: 432 طرح در حوزه های مختلف عمرانی، كشاورزی، صنعت و معدن، آموزشی و خدماتی، با هشت هزار و 680 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت 95 در نقاط مختلف استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت در سالن مدیریت بحران استانداری، گفت: اعتبار طرح های قابل افتتاح در هفته دولت امسال هشت هزار و 680 میلیارد ریال است كه نسبت به سال گذشته ٤٠٥ درصد افزایش نشان می دهد.
وی گفت: اعتبار طرح های افتتاح شده در سال ٩٤ بیش از 2 هزار و 140 میلیارد ریال بوده است.
وی خاطرنشان كرد: از هشت هزار و 680 میلیارد ریال اعتبار طرح های قابل افتتاح در هفته دولت سال ٩٥ ، حدود 6 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات بانكی مربوط به طرح ها بوده است.
استاندار سمنان با اشاره به اینكه در سال گذشته ٣٩٩ طرح در هفته دولت در استان افتتاح شده بود، افزود: تعداد طرح هایی كه در هفته دولت سال 95 افتتاح می شود ٤٣٢ طرح است كه 9 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
خباز ادامه داد: از این تعداد طرح، ٥١ طرح در شهرستان سمنان، ٩١ طرح در شاهرود، ٧٥ طرح در دامغان، ٥٠ طرح در سرخه، ٥٢ طرح در مهدیشهر، ٥١ طرح در میامی، ، ٤٠ طرح در گرمسار و ١٦ طرح در آرادان افتتاح می شود.
استاندار سمنان یادآور شد: ٣٩١ طرح با اعتبارات دولتی و بودجه عمومی و بقیه طرح ها با تسهیلات بانكی و كمك بخش خصوصی تكمیل شده و در هفته دولت امسال افتتاح می شود.
دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شده است.
استان سمنان با حدود 700 هزار نفر جمعیت هشت شهرستان و 9.7 میلیون هكتار وسعت دارد.
٧٣٤١/6103
۰ نفر